Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe |
|
||||||||||
|
Hep baharlarında nefes aldım. Hep güneşi gördüm ıslak kirpiklerinde. Hep mutlulukları soludum sevginde.. Acılarını, gergef işler gibi Yüreğimin solgun köşelerine motifledim. Çünkü; umut fakiri acıların, Yarınlarımın müjde kokan çicekleriydi. Suyum, ekmeğim, Nefesim, azığım oldun hayat yolculuğunda. Baktığım her yerde, Çiceklere adanmış bir gülüştün sen. Gözyaşlarımla aktığım nehir , Yokuşlarda soluduğum Yürek kaleminin en güzel şiiri oldun sen.. Yağmur damlası olup Bereket türküleriyle düşerken sen, Yüreğini açan bir toprak olurum ben... Gül yüreklim, Ayazlar, gözlerimi üşütmeden Her gözyaşınla öp solgun can evimi... Bengisuyu olup, Rüzgarla sessizce tomurcuğa inerken sen, Ben, güneşte titreyen yaprak olurum. Her düşüşünde dudaklarınla öp Üşüyen nefesimi gül yüreklim. Korkularımda sığındıgım limandın sen. Mutluluk olup aktığım, Şiir olup gözlerine ağladığım candın sen..... Sağırlaşan akşamlarda, Alev alev yandığım bir sevdaydın sen.. Lacivert okyanuslara uzanan umuttu gözlerin. Yaralı yüreğimi dayadığım uçurumdun sen... Türkülerde büyüttüğüm çocuğun, Acılara serilmiş dilsiz umudun, Mutluluğa adanmış sevgisiydin sen.... Ah gül yüreklim, Bir sabah uyanırsan baharlara, Acılarında ıslanmış dudaklarınla öp yüreğimi. Bırak, acıların benim tek mirasim olsun. O kangren olmuş sancılarını ser yüreğime. Öyle bir ser ki ; Güneşi, gölgelerde seven bir çınar gibi Acılarında bile sevginle mutlu olayım....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ismail sarıgene, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |