İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
neredesin? ne yapmaktasın? karar vermek hep zordu anlatmamış mıydım? yaralıydın suskundun korkuyordun kendinden korktuğun kadar şimdi neden korkabiliyorsun? donuk bakma yüzüme sen bilmeseydin, ben nasıl bilebilirdim? oysa gözlerin nasıl parlıyor bak ruhsuz olan bakışların sevmeye bu kadar takılmazdın sevildiğini anlasaydın bak yüzüne nasıl çirkinleştin ağlayınca gözlerin hep güzel ama ne olur ağlama yoruldum seni çok önemsemekten sana gecelerce hayattan söz etmekten hep birşeyler sordun fikrimi önemsedin ama yine de kendi bildiğinden şaşmadın nedense dinlemedin evet biliyorum en çok bana güvendiğini hep yanındaydım çünkü bir an olsun kendine kal istemedim kızdın haykırdın git diye inadına gitmedim, kırılırdın gitseydim seni senden kabul et hep daha çok bildim her adımını, her isteğini ve neden istediğini ... birçok kararımız oldu neler düşündük neleri layık gördük değil mi? Küçüğüm, benim dilimsin, gözümsün kırılmaktan korkma bilirim gerçekten güçlüsün düşünme en yalnız kaldığında ne kadar yalnızdın boş yangınlar ardında nasıl dimdik kaldın güldürme beni hadi ama kimi sever yüreğin? benim kadar dinler mi istediğin ve o kadar benzer mi oluşturduğun mükemmelliğin? ruhundum, yüreğinim, belki en büyük sırrın oldum binlerce sırdı bana yorulmadan anlattığın ya da sırdı sana tüm adanmışlığım düşünme bunları yazarken boş kağıtlara aklın emin ol başında ve boşver inanılmazlığımı kimse anlamasın merak etmesinler maskenin arkasını kimseye anlatma yalancı yalnızlığını sır oluşumdan öteye gitmesin hatta gerçekliğim ve benden vazgeç sakın O'ndan geçme sevdiğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tuğçe karasüyek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |