..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > NOW_or_NEVER




12 Aralık 2006
Giderken Seni Bırak Bana...  
NOW_or_NEVER
En kötü gidiştir sessizce olanı. Arkanda bir cümle bırakmadan gitmektir. Bir hoşçakalı bile bırakmamaktır geride. Gidişin soğukluğunu katmerler işte o derin sessizlik. Çünkü acılar sessizlikte büyür. İnsan yalnızlığının sessiz doğasında boğuşur acılarıyla. Ve sesleri azaldıkça yüreğinin acıları çoğaltır zaman...


:BAJI:
   En kötü gidiştir sessizce olanı. Arkanda bir cümle bırakmadan gitmektir. Bir hoşçakalı bile bırakmamaktır geride. Gidişin soğukluğunu katmerler işte o derin sessizlik. Çünkü acılar sessizlikte büyür. İnsan yalnızlığının sessiz doğasında boğuşur acılarıyla. Ve sesleri azaldıkça yüreğinin acıları çoğaltır zaman...
   Gitmek gerekir bazen. Gidilmelidir işte o zaman. Ama giderken birşeyler bırakılmalı geride. Gidişi bile güzelleştirebilmelisin. Giderken bile gülümsetebilmelisin. Arkanda bıraktığın sadece sensizlik olmamalı. Sesini unutmalısın mesela aceleyle çıkarken... Kokunu bırakmalısın kanepede. Gülüşün kalmalı resimlerinde. Evin en görünür köşesine bıraktığın anahtarlar olmamalı sadece, güzel anıları da bırak oraya. Yaşamın en görülebilir yerine. Ararken kolayca bulabileceğim bir köşeye...
   Gözyaşını bırakmadan git ama. Mutsuzluğunu bırakmadan. Birkaç güzel cümle bırak onca gözyaşının yerine. Her zamanki gülen kelimelerinle bezeli cümleler... Masanın üstüne bırak onları.Üzerine bir de gülümsemeni koy ki rüzgar uçurup götürmesin onları pencereden...
   En önemlisi giderken biraz da kendini bırakmalısın bana... Öyle ki sensizliği seninle yaşayabilmeliyim. Sessizliği senin kahkahalarınla yenebilmeliyim mesela. Yokluğunu bıraktıklarının sıcaklığında eritip yok edebilmeliyim... Yani mutsuzluk olmamalı onca güzel yaşanmış andan kalan...
   Hadi git şimdi hadi... Bıraktıklarını almadan... Ve geri dönmeden git. Eğer ki dönecek olursan bil ki bulacağın buz gibi bir sessizlik olacak... Oturma odasına bak orada işte. Ha bir de yalnızlığın olacak tam köşede.Unutmadan onu da alırsın...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yitip Gidene... [Şiir]
Zaman Susmuş... [Şiir]
Yalnızlığın Bitmeyecek... [Şiir]
Yapayalnız Bir Gece... [Öykü]
Atatürk ve Sosyalizm Yanılsaması [Eleştiri]


NOW_or_NEVER kimdir?

Yazdıkça sessizliği azaltmak belki de inadına. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NOW_or_NEVER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.