Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Ya da sadece insanın sessizliğine uydurduğu O göz alıcı işlemeli kılıfı mı? Anlatamadığı için mi susar insan? Yoksa susması gerektiğinden midir o durgunluk? Ne garip, İnsanın kendisini anlayamaması. Etrafındaki onca insanın seni anlayamadığını düşünürsün ya hani, Peki sen ne kadar anlıyorsun ki kendini? Sen duyabiliyor musun yüreğindeki sesleri? Hayat bütün hızıyla geçip giderken yanıbaşından Neden cesaret etmezsin ki ona tutunmaya? Yüreğini yaslayıp yaşama yolculuklara çıkmak gelmez mi hiç içinden? Zamanın yüreğine dokunup geçmesini hissetmek ne güzeldir halbuki, Hiç olmadığı kadar yavas ve sessizce esen bir rüzgar gibidir işte o an zaman. Hayattan uzaklaştığını hissedersin ya da o senden uzaklasmaktadır. İşte hayattan uzak olduğun yerdedir ‘o’... İşte tam orda baslar sevmek zamanı Yureğini sarmalamıstır ‘o’ artık Sankı tutup da elinden götürmektedir seni Başka bir yasama Başka bir zamana Yalnız sen ve ‘o’ Yeni bir yasamın ortasında… Yepyeni bir zamanda Ve yüreğinin rüzgarındasındır o zaman Bırak sürüklesin seni Sonu nereye varacaksa varsın bırak Ama bil ki yalnızlığın bitmeyecek Çünkü bambaska bir yalnızlığın ortasındasın artık Yalnızca sen ve ‘o’ nun yalnızlığında Ve o sessiz rüzgarda yüreğine dokunup geçen…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NOW_or_NEVER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |