..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > merve




23 Aralık 2006
Seni Severken Yüreğimden Kan Damladı  
merve
seni sevmek ve sen acı oldu artık benim için,ağladığım o günlerde dinldiğim en acı aşkısı bazen, bazen sen giderken arkandan bakan gözlerimdeki yaş oldu, bazende gecenin kör vakitlerinde yüreğimin çaresiz sözcükleri oldu kağıtlardan akıp giden.


:BBHB:
Seni sevmek.....Ne zaman aklımdan seni sevdiğim geçse hatırladığım ilk sey yok yere uğruna akan gözyaşlarım oluyor. Bilemezsin bu kadar çok sevdiğin insanı hatırladığında bile acı çekmenin ne demek olduğunu. Bilemezsin sen aşkını yaşamak isterken nefrete toslamanın nasıl bir duygu olduğunu. Bilemezsin işte sen bunları da bunlar gibi daha bir çok şeyide ve belkide seni nasıl sevdiğimide.
Hiç anlamadın beni. Anlamak bile istemedin. Ben seni hep sevdim, sen beni hep üzdün. Aslında diyorum ya sana beni hiç anlamadın diye bende seni anlamadım ya neyse işte. Ama anlamak istedim en azından ve anlayabilseydim keşke bana yaptıklarını, keşke bi açıklaması olsaydı. Keşke, ah keşke o son konuşmayı hiç yapmasaydık, hep hayalımde kalsaydın, hiç bir zaman ulaşamıyacağım asil sevgilim olarak kalbim en orta yerine yemyeşil capcanlı kalsaydın. Ama merak etme hala kalbimdesin hala en ortasındasın ama bi yara olarak her dokunduğumda hala canımı yakan bir yara olarak. Adını kalbime hançerle yazdın hiç unutmayayım diye ama sonra banane dedin çektin ve gittin. Bilmiyorum nasıl becerdin ama sonuç olarak beni haksız cıkarmayı da başardın. Yapmadığım okadar çok şeyle suçladın ki nasıl ve neden hiç anlayamadım. Bilmem biliyormusun sen benim kalbime mühür taktın içine kendini koyup beni de dışarı atıp yüreğimin ormlarında yangınlar çıkarttın hiç acımadan, bir kez bile düşünmeden.Sana neden die soramayı o kadar çok istedimki,sorduma hiç unutamıyorum nasılda ben sana hesap sorarken sen bana bağırıp çağırmıştın.Diyorum ya ztn ben beni sevmemene kızdmadın, başka birini sevmene de kızmadım, beni en çok yaralayan, en çok üzen; ben senin için " onunla da olsa mutlu olsun Allahım" diye dualar ederken senin bana söylediğin o yüreğimi yakan kömür gibi sözlerin oldu. O aylar sonrs bile içimde sindiremediğim sözlerin. Ahhh ah keşke o son konuşmayı hiç yapsaydık diorum ya hakıkaten hiç yapmasaydık keşke. Keşke beni bukadar yaralamasaydın.Keşke beni böyle gecenin bir vaktinde keşkelerin girdabında yapayalnız keşke demeye mahkum bırakmasaydın.
Seni sevmek...Yasamaktı benim için,hergün sevinçle okula gidip gözlerinde kaybolmaktı,soluduğun havayı solumaktı,oturduğun sıraya oturmaktı,dokunduğun kaleme dokunmaktı,bir amaçtı seni sevmek hayatımda seni sevdiğim ilk zamanlarda. Ama şimdi seni sevmek ve sen acı oldu artık benim için,ağladığım o günlerde dinldiğim en acı aşkısı bazen, bazen sen giderken arkandan bakan gözlerimdeki yaş oldu, bazende gecenin kör vakitlerinde yüreğimin çaresiz sözcükleri oldu kağıtlardan akıp giden.
Seni severken ben gözyaşalrımda boğuldum yetinmeyip her günün sonunda ümütlerimi de boğdum gözyaşlarımın selinde ama ne fayda öyle güzel bakıyordunki yemyeşil gözlerinle benim gözyaşlarımla boğduğum ümitlerme bir soluk oluyordun ve ümitlerim anka kuşu gibi külleriden doğuyordu da ben hiç birşey yapamıyordum.Ümitlerim... Normalde ne güzelşeydir değil mi ümid etmek? Ama ben öğrendim ki sayende insanın ümidi ne kadar çok olursa yaşadığı hayal kırıklığının şiddetide o denli büyük oluyormuş.İşte bende öyle bir hayal kırıklğı yaşadımki ümitlerim enkaz oldu altında ben kaldım ama sana sesimi duyuramadım. Gururumu yenip sesimi sana duyurmayı başardığım da ise sana uzanan ellerimi geri çevirdin. Bununlada kalsan iyiydi de bu sefer ümitlerimden alamadığın hırsınla hayatımı başıma yıktın ve gittin bu sefer ben kendi kendime çıkmayı başardım o enkazdan evet başardım. Sensiz yaşamayı öğrendim herşeyi kabul ettim senden yadigar gözyaşlarım kaldı bide o akrep gibi sokan sözlerinin acısı.
Neyse işte bana bıraktığın yadigarlarınla yaşamayı da öğrendim sen hiç merak etme.Aşktı işte benimkisi de her aşk gibi acı ve soğuktu.Zaten nedir ki aşk? Belkide ünlü bir düşünürün dediği gibi aşk yanlızca arzulanan bir varlıkta bulacağımız tada susamaktan başka birşey değildir.Belki aşk sadace elde etmek istediğini elde edememenin hatta bazen başkasına kapırmanın verdiği acıyla gözyaşlarına sığınmaktır.Neyse ne işte, tanımını filozoflar yapsın ama bana eğer olurda sorarsan aşkın benle anlamı ne diye? Aşk seninle kanın yüreğimden damlayıp gözlerimden zehir olup akarken canımı acıtmasydı derim.












Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kim Daha Çok Sevdi?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özlemek
Bir Çelişkinin Günlüğü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Korkunun Gölgesinde Sensizlik [Öykü]


merve kimdir?

henüs hiç yazarlık deneyimim olmadı sadece kendi kendime yazıyorum


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © merve, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.