İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
Güneş aya ne kadar vurguluyorsa güçlülüğünü.. Akıl da kalbe anlatmaya çalışıyordu üstünlüğünü.. Ama ay hiçbir zaman vazgeçemez ya yıldızlarından, kalp de vazgeçemiyordu duygularından.. Alışmıştı kraterleriyle yaşamaya ay,belki de öyle mutluydu;binlerce kez kırılan parçalarını yeniden birleştirmekten bıkmamıştı kalp de.. En parlak ışıkları yansıttığını düşünerek mutlu olmuşken,o koca göktaşı çarptı ve çok büyük bir boşluk oluşturdu ayın yüzeyinde.. Tam da tüm parçaları eksiksiz ve düzgün birleştirdiğini düşünmüşken kalp, bir kez daha çok sert bir çarpış yaşamıştı zemine.. Çok derindi yarası ayın, çok keskindi kırıkları kalbin... Büyük, koskocaman bir boşluktu, doldurulması zor ve hatta imkansız; sivri ve can yakıcıydı kırıkları her birinde ayrı bir duyguyu barındıran.. Ay, o yüzünü karanlığa çevirmişti artık, ışımıyordu, parlamıyordu bu evrende; kalpse tüm parçaları ayrı bir yere savurmuştu ve çırpıntısını kesmeye karar vermişti bu bedende.. Ama bir süre sonra ay anlamıştı ki ne kadar dirense de bir gün o karanlık yüzü aydınlanacak, parıldayacak, eski ışıltısına kavuşacaktı; kalp de tüm kırıklarını yine yeniden tek tek birleştirecek ve yeni bir şekil oluşturacaktı kendine, tüm duyguları yeniden bir araya getirecekti istese de istemese de.. Ve o gün geldiğinde.. Ay yeniden göz kamaştırıcı bir şekilde parıldıyordu yıldızlarıyla birlikte, ta ki yeni bir yıldızı kayana dek.. Kalpse yeniden sevmişti kendi gibi bir kalbi, ta ki kırılacak başka parçaları ya da çırpınacak daha fazla gücü kalmayana dek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nihan Köse, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |