Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Bir akşamüzeri kuytu köşende Serencamımla baş başa kaldığım bir zamanda, Kulağımı yumuşacık okşayan okunan mısralar, Kimsenin vakıf olmadığı bir zeminde, Çölleşen göz pınarlarımdan Damlaların akmasına vesile olmuştu. Okunan şiir Yağmur isminde bir gülistandı. Yağmur şiirini dinlerken, Efradıma dahi malum olmayan bu yaşlar Neşet etmişti yıllar önce... Bu vesileyle tanıdım güzel insanı... Geçen günlerde şehrimize gelmişti Erciyes şiir festivali sebebiyle... Hatta uçakta gelirken Daha önce aşina olduğu Erciyes dağı Ve etekleriyle alakalı yazdığı bir şiirin Dörtlüğünü okumuştu ekranlarda... Bu nadide insan Şair Nurullah Gençti… Hususen davetli olduğum bu programa, Organizenin başında bulunan ama Manadan anlamayan bir kartpostal Çocuğu nedeniyle gidememiştim. Oysa genel sekreter beklediğini söylese bile... Belki biraz kötü bir huydur benim ki... Kırılırsam, manam kayboluyor... Dağların tepelerini, ovaların çiçeklerini koklamak Daha hoş geliyor o vakitler. İçimde sakladığım sızı dinmese de, Ancak şiirlerle anlamlaştığına inanıyorum. Biliyor musunuz, keş keleri hiç sevmem... Ama gönlüm isterdi ki Sizin taltif ettiğiniz kıvamda bulunsam.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Cilasun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |