..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > pelin




19 Ağustos 2007
Hayatla Başlayan Cümleler  
pelin
hayatın tüm anlamsızlıkların içinde bir anlam yakalamanın gerekliliğini anlatan kısa bir yazı...


:AIHH:
Hayatla başlayan cümlelerden yoruldum artık. sonuna ünlem işareti konan….ama yine onunla başladım,başlamasam bile bir yerlerde yine geçecekti bu kelime biliyorum.ne garip her şey dimi.varlıkla yokluk arasında,elde etmekle kaçırmak arasında…sürekli bir döngünün içindeyiz,sürekli bir yorgunluk hali.doğarsın,erkeksen malum yerlerini gösterirsin insanlara.daha küçücük bir bebekken yaparlar sana bu kötülüğü.eğer kızsan bacaklarını açmadan oturman gerektiği öğretilir.böyle buyursun işte.ilkokula baslarsın.tercih edebileceğin 2 şey olduğu söylenir.basarı yada basarsızlık.ama senin adına yaparlar tercihi.başarısız olursan o çok istediğin kırmızı ya da mavi bisiklet alınmayacaktır çünkü.ortaokul ortalarda geçer hep.karışıklık döneminin başlayışıdır.lisede yaşanırmış en büyük asklar.gizli gizli öpüşülürmüş.lisede okuldan kaçılıp buluşulurmuş.en güzel günlermiş…ama onu yaşayamamamız için de ellerinden geleni yaparlar hep.hiç bir şey olmazsa üniversiteye girebilmek için bir sınavı atlatmak zorunda olduğunu söylerler.yarışmaya zorlarlar seni,en yakınlarınla dahi.kazandığında elde edeceğin,yada ole sandığın,vaatlerden baksa hiç bir şey yoktur elinde.bir şekilde üniversiteye girersin.orda hayatı tanımaya baslarsın.daha doğrusu ole olurmuş.farklı insanlar,farklı ortamlar.artık biraz sıyrılırsın tabularından,kendine yönelirsin.eğer akıllıysan ben buyum dersin…üniversite bittiğinde anlarsın hayatın ne kadar bos olduğunu.hayatta ne kadar yanız olduğunu.ıssız geçer yılların.işe yaramaz bir mahluk gibi bakarlar işverenler sana,sanki dilencilik yapıyorsun gibi..sora öyle böyle bir yere girersin.çalışmaya baslarsın.aptal sıkıcı sıradan insanlarla birlikte.bu kadar aptallığın arasında biri parlayıverir gözünde.evet asık olursun.hemen evlenmek istersin,bok var gibi,ve hemen de bir çocuk tabi..aaa bir tane yeter mi,yap şöyle 2 3 tane.işte bunlardan sora anlarsın gözlerinde parlayan o insanın aslında bir göz yanılgısından dolayı ole göründüğünü.sen aptalların arasında,belki onardan biraz daha akıllı,belki biraz daha güzel oldu için aşık olmuşsundur ona.hayatındaki en çekilmez insandır artık.ama hayat bole geçer iste.çocukların için sabredersin,para biriktirirsin..ve çocuklarının tek tek uçuşunu izlersin.ve unutulursun..en acı vericisi de bu.unutulmuş biri olarak da girersin toprağın altına….çok ilginç dimi.ben şuan üniversitedeyim.yanı yeni şeyler oluşturma zamanı benim için.ama ben bunarı zaten oluşturmuştum.biraz büyütüyorum artık yalnızca.iste kocaman ve küçücük bir hayat önümüzde.ama her şey ayrıntılarda gizli,bunu unutma,sen ayrıntılarla değiştireceksin bu hayatını.

PELİN GİDER



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayata Karşı...
Sonsuz Okyanuslar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Gel De...
Küçüğüm, Sana Sesleniyorum...
Bir Ben ki...
Kaybettim
Yakalayamamışım, Uçup Gitmiş Yıllar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen... [Şiir]
'Hoşçakal Sevdam' [Şiir]
Yolcu [Şiir]


pelin kimdir?

Kayıp bir hayatın içinde can çekişen duygular. . Aşk, sevgi ve gözyaşları. . yalnızlıkla geceleri dost bellemiş yüreğim, tek söz sahibi, kelimelerim, benim sessiz haykırışlarım. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazar bana bişeyler katar. İyi ya da Kötü yorumunu katmadan sadece kelimelerinden bişeyler katabilmek bile kendime anlamsızca okunan milyonlarca yazıya bedel..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.