..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > pelin




27 Ekim 2008
Yakalayamamışım, Uçup Gitmiş Yıllar  
pelin
'Yıllar geçmiş, hissettirmeden, sinsice kayıp gitmişler..' Olur ya bazen bu duygu fena yakar içini, yatağın soğukluğu acıtır ya canını hani, işte öyle bir gece yine....


:AIHG:
Dün gece sıçrayarak uyandım. Kötü bir rüyaydı,ama hatırlamıyorum şu anda. Yorganı açtığım anda hissettim soğuğu tüm vücudumda. Soğuğa aldırmayıp çıktım yatağımdan. Mutfağa gidip bir bardak su içmek istemiştim sadece. Demirlere vuran yağmurun sesini işitip cama yöneldim. Dışarı baktım sessizce. Bozmak istemedim yağmur damlalarının cama çarparak çıkardığı ahengli sesi. Bu kapkara geceyi aydınlatan bir tek yıldız bile kalmamıştı. Yalnızca yağmurun sesi vardı. Biraz baktım damlalara. Sonra kalkıp parmak uçlarımda ilerledim mutfağa,eski alışkanlıklar işte,sanki uyanacak biri var da evde... Yavaşça koydum suyu bardağa,sonra da elime alıp camın kenarına oturdum mutfakta. O anda ne düşündüğümü hatırlamıyorum,suyu içtiğim o anda. Ama çok güzel şeylerdi aklımdan geçenler,ve eski... Yağmura dalmış yine gözlerim,ışık yakmadım hiç. İstemedim,artık ışıklara çıkamıyorum zaten,korkuyorum. Her aynaya bakışımda biraz daha acıyor canım. Bir süre bakıyorum gözlerimin etrafına,gözlerim doluyor ve dönüp arkama,gidiyorum karanlıklara. İşte bu yüzden seviyorum karanlıkları... O karanlık anda bir sigara yaktım. Ve yağmur damlaları arasındaki karanlıklarda zamanı aşop,yıllar,uzun yıllar öncesine döndüm adeta... Genç kızlığıma...

PELİN GİDER



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayata Karşı...
Sen Gel De...
Küçüğüm, Sana Sesleniyorum...
Bir Ben ki...
Sonsuz Okyanuslar
Kaybettim
Hayatla Başlayan Cümleler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen... [Şiir]
'Hoşçakal Sevdam' [Şiir]
Yolcu [Şiir]


pelin kimdir?

Kayıp bir hayatın içinde can çekişen duygular. . Aşk, sevgi ve gözyaşları. . yalnızlıkla geceleri dost bellemiş yüreğim, tek söz sahibi, kelimelerim, benim sessiz haykırışlarım. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazar bana bişeyler katar. İyi ya da Kötü yorumunu katmadan sadece kelimelerinden bişeyler katabilmek bile kendime anlamsızca okunan milyonlarca yazıya bedel..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.