Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Yalnızlığım benim,canım arkadaşım.Dostum yeri geldiğinde.Gece karanlığındaki sigara dumanım,sigaranın ucundaki ateşim. Yalnızlığım,sıcağım,soğuğum.Terim,üşüyen bedenim.Yalnızlığım,baş ağrılarım.Hemen yanı başımda duran fanusa benzeyen bardaktaki biram,şarabım.Yalnızlığım benim güzel dostum. Salonumda yanan ışığım.Yemek masasının üzerinde duran yapma çiçeğim.Salonun her yanına yayılmış babamın,güzel babamın,yakışıklı babamın fotoğrafları.Büfede duran ve hiçbir zaman içilmeyecek olan içki şişelerim,üstelik lingo lingo dediklerinden değil.Yalnızlığım benim,televizyonum,televizyonumdaki simsiyah görüntü.Bilgisayarımın çantasının üzerinde durduğu ikili koltuğum,koca kıçımı taşıyan üçlü koltuğum.Cam sehpam.İçmek zorunda olduğum ama cam sehpanın üzerine aksesuar olarak çok yakıştığını düşündüğüm ilaçlarım. Yalnızlığım.Evimin sessizliği. Şarkılarım.Odamda sesini sonuna kadar açıp iç geçirdiğim tüm şarkılarım.Hiç çalmayan telefonum,yine de eve her geldiğimde çalmış olabilme ümidiyle yeşil ekranına baktığım.Tuvaletim,tuvaletimde her seferinde iğrenerek baktığım ve gördüğümde kızdığım yüzüm.Fotoğraflarım,ben gidince kalacak tek hatıram. Yalnızlığım.Ölüşüm. Evim.Yalnızlığım. Mutfağım.Acıkmış karnım.Boş buzdolabım.Yalnızlığım benim,en sevdiğim arkadaşım.Başımın deli gibi ağrımasına sebep,yalnızlığım. Her sabah duymaya alıştığım ezan sesim.İnsana huzur veren. Bir türlü çıkmayan kitabım. Yalnızlığım,senden bana kalan en sevdiğim ve en değerli mirasım. Öldün sen.İyi de oldu öldüğün.Sen gittin diye bütün beyazlar siyah oldu,hayat tersine dönmeye başladı gülüm.Ama güzel oldu gidişin,kırmadan,üzmeden,ağlatmadan.Ardında muhteşem bir hediye bırakarak… …yoksa sen misin benim yalnızlığım. Bir-Gece-2067 Kripton.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Polat OKTAY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |