Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Günlerce Özlemin susuzluğunda Umudun izlerini hıfzederken Senden Arta kalan olmasaydı Şimdi kim inanırdı Dirliğimi Güneşin haşmetinden Korurken İçime serinliğe Gark eden esintiyi Ne güzel müjdelerdin. Çare adına Ne varsa sen sabırla Şükrederek benliğimde ki Hiddetimi yenerdin. Yeter artık Diyeceğim an Sen papaklarınla Dudaklarımı okşardın sus diye Her zaman Şu gerçeği işlerdin Satırlarında, gönlünü sakın Hiddetin ellerine teslim etme. Sinende Barındıracağın kin Çekirge misali en bereketli Fikri başaklarının başlarını yok eder. Kalan Saptan asla Bir unu, bulguru Elde edemezsin. Sen gönlünde Çiçeklerin açmasını Ve solmamasını istiyorsan O vakit sinende Asla şiddet ve hiddete Bir kapı aralamayacaksın. Biliyorsun ki Yağmur her zaman Canlar için bir berekettir. Lakin bazen Afete dönüştürmek Senin elinde olan tercihtir. Afetlerde Ne kadarda cana mal olsa Nedamet için Yine bir tercih değildir. Hareket ve kuvvetin Sebebi zikredilmelidir derdin. Senden Kalan mektupları Okuyunca içim içime sığmıyor Hissiyatım Sanki coşuyor Hicran her yanımı kuşatıyor. Ah Tamburi cemil efendi Hacı arif efendi hislerini Ne kadar güzel dile getirmişler Sazların Dillerinde, gönülleri Fetheden nağmelerinde. Ellerimde kokladığım Senden kalan mektuplar olmasaydı Kim inanırdı kalbime işlediğin güzelliklere.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa CİLASUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |