..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > elif




25 Mart 2008
Çizmeli Ayakkabı  
elif
Siyah deri minicik bir etek ve hafif göğüs dekolteli askılı dar bir bulüz. Ama kesinlikle askılı... Evet, rengide bordo.


:AIHG:
Artık yazamıyorum...

Hayata dair, kendime dair birçok şeyi tükettim galiba.başta harfler olmak üzere.

Kitap okumak. Belkide buna başlamalıyım. Biraz birikim yeterli geri dönmem için ya da biraz cesaret. Cesur bir insan değilim galiba. Bilmiyorum.

Konuşmak istemiyorum. Yürümek, resim çizmek -ki zaten beceremem, yüzmek, dinlemek ya da gülümsemek, ağlamak... Hiçbir şey yapmak istemiyorum yemek yemek ve uyumak dışında. Sessiz, sakin ve gayet durgun bir hayat düşlediğim. Ama bukadar işlevsiz bir yaşam sürdürebileceğim konusunda şüphelere sahibim. Kendi açımdan değil, etrafımdakilerle alakalı tamamen düş kırıklıklarım. Hayır demeyi bile beceremeyen bir insan sonuçta içimdeki...

Çizmeli ayakkabı ne kadar doğru bir isim tamlaması acaba. Ayırt edemiyorum. Uyumak istiyorum sadece. Ayakkabılarımla uyumak. Diz kapaklarımdan dört ya da beş parmak üstüne kadar uzanan çizmelerim olsun. Siyah deri minicik bir etek ve hafif göğüs dekolteli askılı dar bir bulüz. Ama kesinlikle askılı... Evet, rengide bordo.

Sonra yatağım... Şimdiki gibi mor bir çarşaf ve siyah nevresim geçirilmiş çift kişilik bir yatak için oldukça uygun olan bir yorgan. Sıcaklığı içinde barındırdığını bilmek güzel.

İçindeki soğuk bakışları dondurmak için tamamen, buz gibi bir havada sahilde gezineceksin önce. İliklerine kadar işlediğinde soğuk, donacak tüm bakışların ve onlara yeniden can verebilmek için çekilip kuytuna ısıtacaksın yorganının altında, usulca...

uzandım yatağıma, hayat buldu yeniden kara bakışlar. Isındım ve ısıttım. Deri minicik eteğim bile mutluydu, bunu hissettim. İstediğim tam anlamıyla buydu.
Çünkü ayağımdaydı hala çizmelerim
ve uyudum...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın soyut kümesinde bulunan diğer yazıları...
Portakal Kabuğu
Olmalı
Karışık Bir Gezegene Yolculuk
Rapunzel
Gizli Bahçe
Yağmur
Doğum
Kelebek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tebessüm [Şiir]
Yağmurlar - 3 [Şiir]
Yağmurlar - 1 [Şiir]
Yağmurlar - 2 [Şiir]
Vadii [Şiir]
Gece Gece [Şiir]
Sessizce [Şiir]
Lades - Yakalandın [Şiir]
Nerdeyiz Şimdi? [Şiir]
Karanlığı Tüketiş [Şiir]


elif kimdir?

sadece soyut. . düşsel hemde oldukca. . ve serbest ama bir okadarda kapalı. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © elif, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.