..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > elif




11 Nisan 2008
Gizli Bahçe  
elif
Gemiyi ucuruyor kız. Gökyüzünde yüzdürüyor ve dönüp ardına bakıyor sonra saçlarını tarıyor..


:BADA:
Ekran solumda durmakta.. Can sıkıntısı ve eksik kalmış zaman artıkları mevcut avucumda. Ama hala inatla bu kara kutunun karşısından kalkma isteği duymuyorum .. Çakılıp kalmıştım tırnaklarımdan adeta buraya. Melodi cok sakin ve yumusak.. Tıpkı filmdeki gibi.. Film mi?? Ne demkti o.? Anımsayamadım bir an. Uzun zamandır birşey anımsayabildiğimi de sanmıyorum aslında. Beynim beden ötede.. Bende benden uzakta..

Bir yerlerde.. Geziniyor.. Saclarını tarıyor. Ufak bir kız çocuğu görüyor ve hemen eğilip kızın saçlarını okşuyor sonrada tarıyor.. Varolmayan uykuları varediyor ama uyumuyor. Gözleri kapalı sadece uyuyor numarası yapıyor.. Saklambaç oynanan bahceye girdiğinde körebe oynadığını farkediyor ama bahçe saklambaç bahçesi kız ağlıyor sonrada saçlarını tarıyor.. Kalem almak istemiyor sadece kağıt istiyor . Eskimiş bir kagıt..

Sonra kağıdı yere seriyor büyük bir özenle ve üzerinde kırıntılarını biriktiriyor.. Geç bir vakit değil ama erkende denemez galiba.. Fakat yemek yiyor. Papuçlarındaki tozu silip özenle yerde asılı duran kağıt barçasını önce üçgen yapıyor sonrada bir gemi. Kırıntılarla dolu bir gemi.. Hikayenin garipliği zaten buradan belli. Gemiyi ucuruyor kız. Gökyüzünde yüzdürüyor ve dönüp ardına bakıyor sonra saçlarını tarıyor..

ardında saklı kalan bahçeyi görür gibi olmuştu. Evet yanılmamıstı. Saklı kalan bahçe tam orada karşısındaydı.. Ama çoktan uçurmuştu gemisini ve çoktan taramaktaydı saçlarını.. Aradakalmışlıkların tam ortasındaydı ..
Gözlerini açtığında uyuyakalmıştı...


ve şarkı bitti...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın soyut kümesinde bulunan diğer yazıları...
Portakal Kabuğu
Olmalı
Karışık Bir Gezegene Yolculuk
Rapunzel
Yağmur
Çizmeli Ayakkabı
Doğum
Kelebek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tebessüm [Şiir]
Yağmurlar - 3 [Şiir]
Yağmurlar - 1 [Şiir]
Yağmurlar - 2 [Şiir]
Vadii [Şiir]
Gece Gece [Şiir]
Sessizce [Şiir]
Lades - Yakalandın [Şiir]
Nerdeyiz Şimdi? [Şiir]
Karanlığı Tüketiş [Şiir]


elif kimdir?

sadece soyut. . düşsel hemde oldukca. . ve serbest ama bir okadarda kapalı. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © elif, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.