İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
Biz diye bir şey yok! Hiç olmadı, olmayacak İkimiz de istesek bile… Yersiz umutlarımız boşa çıkacak Uzanan ellerimiz havada kalacak, kavuşmayacak Tadını hiç bilemeyeceğim dudaklarının, ne acı! Şöyle doyasıya sarılamayacağım sana Teninin tuzuna hasret kalacak bu dudaklar, Yanacak, kavrulacak… Saçlarının arasında gezinmeyecek ellerim Yani kısacası, anlayacağın Yaşanması gereken her ne varsa hep eksik kalacak o yanındaki ben olmayacağım sevgilim olamayacağım… bizi seven ve yasal olarak hak edenlerin gölgesinde geçecek ömürlerimiz doğal olarak ve olması gerektiği gibi… o büyük aşktan yoksun geçecek hep böyle yedek mi kalacağız birbirimize hep böyle ayrı mı düşecek bakışlarımız Ola ki sevgimizi paylaşsak herkes bize garip davranacak konuşmayacak dışlayacak sanki sevmeye hakkımız yokmuş gibi oysa iki kişi birbirini gerçekten sevdi mi dünya üzerlerine gelse yine yıkılmaz umutları engeller yıldıramaz, vazgeçiremez onları içimde o seni seven çocuk var ya o hep çocuk kalacak ve o çocuk hep sevecek seni, her ne olursa olsun sevecek… sen sevmeyecek dahi olsan, ola ki vezgeçsen bile, bir daha seni hiç göremeyecek olsa bile ömrünün sonuna kadar yine de sevecek… İşte bu yüzden o çocuk hiç büyümeyecek Yakınında olamasa da Nefesini hep en derinde, taa içinde hissedecek yılmadan, usanmadan bıkmadan sevecek tâ ki son nefesini verene kadar… ama sen sakın orada biter sanma bu sevda ölüm bile karşı koyamaz bu aşka ölüm dediğin son değil ne de olsa, Anca başlangıçtır yeni bir hayata!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kaan DeKo, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |