İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos |
|
||||||||||
|
Uzun yıllar önce gitmişti.Öyle ansızın,öyle acılarını yuta/yuta.Susa/susa ve de hiç kimselere yük omaksızın gitmişti... -O benim sol yanım -Can yanım -Ben yanım -Babam... -Gitti yarım-bitik bir ben bıraktı bana.Sonrasında toparlanmam her ne kadar zor olsa da hızla geçip giden günlerin/ayların ardından,yeni baştan ayağa kalktım.Mıh gibi bedenime çakılmış korkularımdan sıyrılarak,yüreğimin en cesur kapılarını sonsuz sevgilere açarak/hayata dört nala daldım. -Tıpkı yaşadığı yıllarda ki gibi,ben o'na sırtımı yasladığımdan/emniyette olduğumdan kuşku duymaksızın yıllara/zorlara/hayata meydan okudum.Hani restlerini kullanmaktan hiç çekinme derdi ya; İşte hep öyle yaptım.Çünkü uğruna ölebileceğim biri daha vardı hayatımda...ANNEM... -O'nun için yaşamın en güçlüsü ben olmalıydım.Ne de olsa ben Annem'in ŞAH DAMARIYDIM... -Beni gördüğü/duyduğu/hissettiği/dokunduğu anlar da; Mutluluktan kelebekler gibi uçuyor du... -O Melek Annem ne yazık ki,ömrünün en güzel çağlarında aynen babam gibi 64'ünde bizlerden ebediyen ayrıldı. -O'ndan geriye unutmakta zorlandığım/düşündük çe gözlerimi isyanla sım sıkı kapadığım sonsuz acıları kaldı.Ben se o acılarını hatırladık ça,geçmişi an be an yeniden yaşıyorum...DÜNYAM... -Bu sabah uyandığımdan beri ambale bir ruh alemindeyim.Hiç kendimde değilim.Aklımı yemek üzereyim...Bu gecenin ilerleyen saatlerinde 01.25 vurduğunda Annemin bizlere veda edişinin yeni bir yıl dönümü başlayacak -Offff...bu gitmeler/Sevilenleri geride bırakmalar/Hiç gereği yokken ve henüz vakit varken/zamansız ayrılıklar.... -Allahım neden kötüler uzun yaşar....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atiye DANIŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |