Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
-Tarifi imkansız bir üzüntü içerisindeyim.Onunla her konuşmamızda çok iyi olmadığı halde yarın mutlaka iyi haber vereceğim sizlere derdi.Üçüncü kemoterapiden sonra birdaha hiç sesi çıkmadı ve biz sevenleri ona ulaşamadık.Artık çok bitkindi.Her gün biraz daha sona yaklaşan büyük üstad için, yapılacak birşeyde kalmamıştı. -Düşünüyorum da zaten bir şey yapamazdık/elimizden ne gelirdi ki? Lanet olası şu kanser meretinden kurtulan varmı ki? Üstadımıza ümit doğsaydı.Şu saatten sonra yazılanların da hepsi boşuna.Sadece o’nu sevdiğimi/saydığımı/özlediğimi ve asla yerinin dolmayacağını sizlerle paylaşmaktan başka.Hastalığının orta döneminde yazılarımla / mesajlarımla/ zaman zaman telefonlarımla hep yanındaydım. -Hiçbirşey yapamamak adına çok üzgünüm -Çaresizliği yaşamış olmak adına çok üzgünüm. -Ve bu gün o bizden ayrıldı/artık yok/O’nu birdaha göremeyeceğim için çok üzgünüm.... -Gülegüle Dostum..seni çok özleyeceğiz. YALNIZLIK // Üstad Rasim GÜLER’den... Siz yalnızlık nedir bilirmisiniz? Etrafinizdaki herkes sevgililerinden bahsederken,onlar sevgililerini Öperken,bir sevgilinin sefkatli bakişlarina hasret kaldinızmı hiç? Siz yalnızlık nedir bilirmisiniz? Yüreğinizin taa orta yerinde bir yanğını gözleriniz yaşlanarak hissetnizmi hic? Yalnızlık nedir bilirmisiniz? Yalnızlığınızı gizlemek için başınızı her dik tutuşunuzda kendinize bir yalan daha söyledinizmi? Hiç düşündünüzmü ben bir başkasına neden yetemiyorum diye, hiç tüm kitaplari okudunuzmu,hiç çalıştınızmı gece yarılarına kadar,hiç güldünüzmü sırf bir insanin sevgisini kazanabilmek için sizi gülümsetmeyen espirilere yalanciktan? Yalnızlık nedir bilemezsiniz ağlalamadan,yüreğiniz kan revan olmadan. Ağladınızmı hiç sizi hiç kimsenin görmedigi bir kösebaşında, hiç dualar ettinizmi yada isyan etmek istediniz mi? Yalnızlık nedir bilirmisiniz? Hiç hasret kaldinizmi sevgiler,bir başkasıyla mutlu olmayı yada mutluluğunuzu ölesiye paylaşmayı isteyipte hevesiniz kursaginizda kaldımı? Kocaman bir dünyada yalniz kaldınızmı? Hiç yüreğinizin sesini duyacak birini bulmak uğruna sahra çöllerinde dolasşmayi yada kutuplarda donmayı düşündünüzmü hic? Ufacık tebessümlerin sıcaklığına sığındınızmı yada mülteci oldunuzmu hiç ısırğan gülüşlere tüm kimliklerinizi yitirerek? Bilmiyorsunuz ve anlamıyorsunuz degilmi? Emin olun siz yalnizlığı taaki geçtiginiz her köşe başında görene kadar iliklerinizde soguklugunu hissedene kadar anlamayacaksınız. Yalnızlığı eğer bir bedenin diğer bir bedene dokunuşunda arıyorsanız,inanin hiç bir zaman anlayamayacaksınız. Bir ruhun diğer yarısını bulamayıp acı çekmesini, yarım kalmasını, yani yalnızlığı diyorum anlayamayacaksınız. En güzel ödülleri alirken yada baharda çiçeklerin açışını seyrederken bir yanınızın coştuğu diger yanınızın yalnızlıktan donduğu oldumu hic? Olmamıştır tabii Yalnızların sevgilerini,yeteneklerinin en derin yerlerine gömdükleri gibi, sırlarınızıda içinize gömmüşsünüzdür. Siz bilemezsinizki yalnızlık çekenin içindeki fırtınaları,içine düşüp dönüp durdugu gırdapları. nerden bileceksinizki? Yalnızmı kaldınız.Sanki bir gece vakti uyanıpta beni düşünecek biri olmayacak bu dünyada deyip umutsuzluga kapılarak ve bu umutsuzlukla yaslanarak, Siz en iyisi hiç yalniz kalmayın,siz en iyisi elinizdekinin değerini bilin,gidin sarılın sımsıkı.Sarilabileceginiz kim varsa en yakınınızda,gözlerinin içine bakın,ellerini tutun ve o elleri asla bırakmayın.......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atiye DANIŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |