Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Hâlâ tuzu kurunun gömlekleri kolalı. Uyutuyor dünyayı siyonist hezeyanı. Paraya tapanların yılanı ve çıyanı. Çocuk kadın ayırmaz namerdin bombaları. Dünyada tedavülde avrosu ve doları. Bu masalı dinlerken dünyanın salakları. Deniyor çocuklarda fosforlu silahaları. Ne okul ne hastane kurtuluyor bombadan. İnsafa da gelmiyor korkmuyor yaratandan. Meğer bunca zulümü erdirmek için sona. Birleşmişmiş milletler, konseyler sözüm ona. Birleşmişmiş milletler, kirleşmişmiş milletler. Yahudi imalatı burda cümle illetler. Siyonist ve miyonist insanlıktan bîhaber. Zalimlerle gâfiller hepsi de bir beraber. Gazze'deki çocuklar solan saf tomurcuklar. Onlardan çok kıymetli *foklar bir de balıklar. Seyreder tüm alıklar, hadsizdir zorbalıklar. İnsanlıktan çıkmışlar kof kof kalabalıklar. Ebreheyle fil onlardan da zalim israil. Bir gün gelir zulmü de burnundan fitil fitil. Bebekler ölürler de cennetde dirilirler. Kolkola bu dünyada rezilden de reziller. Allah'ın korkusundan nasipsizin vicdanı. Doymak bilmeyen nefsi bir de kalın cüzdanı. Gelsin petro dolarlar, coşsun cümle borsalar. Zulüm diz boyu ama, insaf karaborsalar. Zulmü alkışlayanın imalatı zilletler. İnsanlıktan nasipsiz, kirleşmişmiş milletler. Ankara,15.01.2009 İ.K * Fokları ve balinaları kurtarmak için seferber olanlar, çocuklar ölürken nerdeler?!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İbrahim Kilik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |