Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Çünkü Tiyatro denilince akla İzmir, İzmir denilince akla tiyatro gelsin diye.. Ben İstiyorum ve diliyorum ki, İzmir Türk tiyatrosuna yön veren bir şehir olsun.. Bunun için durmadan gece gündüz çalışıyoruz.. İstanbul artık kısırlaşmış durumda.. Tiyatroyu daha verimli topraklara taşımak zorundayız.. Akla hemen İzmir geliyor şüphesiz.. Asırlardır romalılara ve bizanslılara ilham kaynağı olmuş İzmir şimdi bizim elimizde.. Yıllardır İstanbul'u sömürdük, kuruttuk ve artık İstanbul'u nadasa bırakmak gerekir.. Elimizde İzmir gibi bir malzeme var bunu değerlendirmeliyiz.. Hem insanıyla, hem doğasıyla hem de kültürüyle tiyatro için bulunmaz bir fırsattır İzmir.. Yazarlara ilham veren, oyuncuları coşturan bir kenttir İzmir.. Bergama, Selçuk, Efes, Çeşme .. İzmir'in inci taneleridir.. Hele Efes'te oyun oynaması kadar eşsiz bir duygu yoktur.. İnsan kendini yüzyıllar öncesindeymiş gibi hissediyor da bir garip oluyor.. Yapay tiyatrolarda değil, antik tiyatrolarda belli oluyor kimin tiyatrocu olduğu.. Ben bir tiyatro aşığı, delisi, sevdalısı, manyağı, psikopatıyım.. Tiyatro denilince akan sular durur benim için.. Çünkü Tiyatro benim yaşam tarzımdır.. Hayatımı Tiyatro üzerine kurmuşum ve bütün olaylar onun etrafında dönmekte.. Evet İzmir'de yaşıyorum ve Tiyatro'yu İzmir'den tüm dünyaya duyurmak niyetindeyim.. Başarıların hiçbir zaman hiçbiryerde gözardı edilemeyeceğini birkez daha kanıtlayacağım.. Bunun ilk örneği Bademler köyüdür.. Hemen hemen tüm Türkiye'nin tiyatro ile tanıdığı bir köydür Bademler köyü.. İşte İzmir'de tüm dünyada Tiyatrosu ile tanınacaktır.. Tiyatro İzmir'in, İzmir'de Tiyatronun simgesi olacaktır.. İzmir Tiyatro, Tiyatro İzmir, İzmir Tiyatro İzmir Tiaytro...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ulaş Tuzak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |