..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > seyfettin araç




16 Eylül 2009
Sen...  
sen..

seyfettin araç


Kelimelerin hepsinin üstünü örttüm yokluğunda, ne ıslanmalarını isterdim ne de sokak hırsızlarınca çalınmasını.


:BGIA:
Sen..
     
Sana herhangi bir isim vermek isterken ne kadar zorlandığımı, kararsız kaldığımı, sebepleriyle beraber sonuçlarını düşündüğümü, karakter sahibi olmasını istediğimi, seni yansıtması gerektiğine inandığımı, hayatın herşeklini yansıtması gerektiğini, güzelliklerle dolu olmasına inandığımı, gözlerini anlatması gerektiğini, dudaklarını tamamlaması lazım diye inat ettiğimi, ismin kadar asil olması gerektiğine karar verdiğimi, hiçbirşeye benzememesi gerektiğini düşündüğümü, sadece sana ait olması gerektiğini, hayat anlamında olması gerek diye ısrar ettiğimi hatırladığımı daha dün gibi anımsarım. Ama bugün sen yoksun, dün kadar uzaksın bana ve yarın kadar meçhul. Kelimelerin hepsinin üstünü örttüm yokluğunda, ne ıslanmalarını isterdim ne de sokak hırsızlarınca çalınmasını. Her defasında düşünürken sana dair hatıralar eşliğinde zaman tılsımının ettiklerini ve edeceklerine inancımı sorgular gibi bir ömür sadece; hayat.
     Sana herhangi bir düş kurmak isterken ne kadar zorlandığımı, anlamsız düşlerden bıktığımı, her düş’ün seninle anlam bulmasını istediğimi, güzelliğinin düşlerime onur kattığını anladığımı, farklılıklarını uzak da olsan düşlerimde yaşamam gerektiğine inandığımı, sözlerinin düşlerimin senaryosu olduğunu farkettiğimi, teninin düşlerimin en edepsiz zamanlarını yaşattığını sevdiğimi, günahlarımın günahlarını örtbas ettiğini gördüğümü, tüm hepsinin toplamında doya doya sen olduğunu anladığımı farkettiğimi anımsarım, düş gibi. Ama uykularım saçmsapan an’lara gebe ve ben sessiz çığlıklar içinde kendime sobelenmiş bir haldeyim. Yüzükoyun yattığım zamanlar dudaklarının yumuşak tatlı yanını hissederken hayal dünyamın geniş ve seninle zengin yanını şüpheyle farkediyor delirmeye yakın bir ruh halinin beni esir aldığına kesin kez emin oluyorum. Gülümsemeni bir kez düşlerken aynı gece rüyamda kahkahalar içinde seninle yıllar öncesinde bir güne gittiğimizi ve o gün’ü hiç yaşamadığımızı farkettiğimde sonradan hayalkırıklığıyla beraber tatlı bir mutluluk sarhoş edercesine bedenimi sardı. Sararken tüm mutluluklar acıdan habersiz sadece senle dolu zamanlarda, bildiğim özlediğim ne varsa yad ediyorum ve seni aşkların en zirvesinde tanrı katında gökte farzediyorum.
                              Saraç 20/02/09



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dönüşüne Hazır Yazılar - 1
İki Kadın...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cancağızım...
Cumartesi Bugun 2
Vazgectim
İsmini Fısıldadılar Üç Kez...
Biliyorum Gideceksin...
Kar Yağar Kentimin Üstüne ve Ben Seni Özlerim
Yalan ve Kadın
Ardına Kadar Açık Kapı...
Daha Dün Gibi
Cumartesi Bugün...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevismek... [Şiir]
Seni Özledim... [Şiir]
Sanki [Şiir]
Mutsuzum... [Şiir]
Okyanus [Şiir]
Hazan... [Şiir]
Ayaz... [Şiir]
Bu Sabah... [Şiir]
Öğledensonra [Şiir]
Hayat'ım... [Şiir]


seyfettin araç kimdir?

sadece deniyorum. . yazabiliyormuyum bilmiyorum, gerçekten sadece deniyorum. .

Etkilendiği Yazarlar:
orhan pamuk, yaşar kemal, nazım hikmet, mehmed uzun ve ahmed arif


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seyfettin araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.