Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
deri kendi param aldım papucuma battı diken attım yalın ayak kaldım alın aya yüz güneşe neşe ile döndüm neşe görür isen selam söyle çokca benden dosta eşe eşerim külü elimde maşa elim kaza idi ettim temaşa tem aşağı otoban giriş giriş sen minibüse tır ile giriş iş dönüş bir ara bende sıksık sıkıntıdan içerdim bol fıçı bira kasıklarımda var idi fıtık acaba şimdi belimde mi sıra elimde mısır gel bir parça ısır kısırlığın sorun değil her güzelin biraz bulunur kusur kusurları kapat yatar iken hap at asla yanlış anlama beni hani isenki pisikopat ko patlıcanı köze öze yanına yoğurdu urdu dilini hintlilerin göze girmesi gibi unsur doğurdu doğur dur en az üç çocuk henüz daha tırla mazot taşındığı günse hatırlamaz hiç kimse gördüğü düşü dünse üşüdünse bürün kürke durma yaraşmaz Türke yaralı yerin bol bol sürün iyi gelir imiş sirke sirke gidelim kalk senin ile sirke sirke bitin küçüğüne denir elin ile hazırlanıp bu helva yenir sonra düşmeyesin şirke esin perin dahi sahip ısmı pısmış köşe sıksık ağlar kadın kısmı kısmi yarar sağlar salep aça ağlar varsa salın ocaka az kelle paça salına salına gezmez erkek caka fiyaka yaraşmaz küçük taşra kasaba yar aşmaz ürkek sakat at sakatat alıp eti sat at kasaba asaba dokunur tabii abi kürkü yok samur katibimin setresi uzun eteği çamur çam odunu misal bir kaba saba oduncu gömlek üstü kendine has aba asaba dokunur radyoda okunur dokunsun incesi aba cemil ipekci terzisi onur var peşin al parası yazmasın hesaba eşin alp yazmasın kızın çekmiş işi gereği kel başa takma yapay saç ekmiş çekmiş yakalara kola el ne karışır yakalar gün ışığı vurur yerde kar ışır üsküdara gider iken bir mendil buldum katibi evli olup ben ise duldum serbesde cinaslı belki ilk deneme ne yapalım beğenmedin hemen eneme sen yine doldur ver mendile lokum nerden başladım bilmem bundan keyli yokum okuma ister hava durum kafkaslarla balkana bak hale gelmiş taze balık çipura ile kalkana bak kalk ana bak bu oya bu ali ali topu tut üçüncü yenileri hani nerdeler deler geçer ferhat dağı etmeden etüt neden zemin kaya değil nerde beton perdeler..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |