Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Hatırlayanlarınız mutlaka vardır,guzel bir sarkıydı bu bir zamanlarda,bazen yine radyolarımız da calmakta programcı dostlarımız.... Gercek degilmi acaba sahiden onunla yani AŞK la pazarlık olurmu;bence mümkün değil; üç kelimeden oluşan AŞKLA ne saka yapılr,ne dalga gecilir nede pazarlık yapılmaz; AŞK kaldırmaz boyle nazları falan cok narindir co kta alıngandır.... Aman sakın ha onunla irtibat ta iken cok dikkatli olalım kırmayalım onu,zira onu kırarsak basımıza nelerin gelecegini sahsen ben dusunmek bile istemem... Cezasını cefasını cok cekeriz,kafaımızı duvarlara vurasımız gelir;tam tersi onu sahiplenelim,hayatımız boyunca bize guzel gunler yasatan,filmler diziler izleten,kitaplar,romanlar,şiirler okutan AŞK degilmi dostlar..... Eger ki AŞK denen şey olmasa idi;bugun demin saydıklarımın hic biri olmayacaktı.. Yazarlar,şairler,edebiyatcılar AŞK olmasa idi bunca malzemeyi nereden bulabilecekti lutfen soylermisiniz nerden bulabileceklerdi.. Bakın sitemizdeki yazılan şiirler,öyküler yazılar yüzde doksan AŞK üzerine yazılmış.... İYİKİ VARSIN İYİKİ VARSIN SENİN KIYMETİNİ BİLMEYENLER MUHAKKAK Kİ VARDIR OLACAKTIRDA.... AMA ONLARADA SUNU SÖYLEMEK İSTERİM.... "FAZLA NAZ AŞIK USANDIRIR.. AMA BİZİ USANDIRAMAYACAKSIN CÜNKÜ BİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ ÇOK....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mustafa deliorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |