İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
İstanbul un bazı bolgelerindeki ormanlarda agacların kesildigini izledim,o kesilen agacları gordukce hayattan sanki nefret ettim.. Maden firmalarının calısmaları ormanlarımızı yerle bir etmis,isin ilginc yanı bunu bir yasa ile yapıyorlar,yani iktidar bu firmalara yasa cıkartarak calısmalarınına yardımcı olmus,bu daha da vahim bir durum, bir iktidarki dusunun ulkesinde ormanlık arazilere sahip cıkması gerekirken hukumet bu ormanları yok etmek icin yasa cıkartıyor.... Diger taraftanda hollanda dan İBB lale getiriyor sehir iclerine gosteris amacı ile ekiyor bunları,ustelik milyonlar odeyerek.. hani goz boyaması derler ya sehir iclerini bir kısım yerlerini ısıklandırırlar,cicek ekerler .. ama diger taraftanda mesire yerleri ormanları yasa cıkartarak bertaraf ediyorlar... yazıklar olsun,ormanına yesiline sahip cıkmayanlar vatana sahip cıkamazlar.. Bu isler bitince İSTANBUL halkına referandum yapacaklarımıs bu alanı ne yapalım..eh pes yani buna derler..sen yık her tarafı agacsız bırak yerle bir et sonrda ne yapalım diye halka sor, o zaman bastan sorsanız ya ormanlarımızı yok ededlimmi diye yada oralarda maden arama calısması yapalım mı diye... yahu ne yapsanız tersinden yapıyorsunuz..bir ara 2B yasası deyip durdunuz..şimdi ise kanun hukmunde kararnameler ile yasa cıkartıp ormanlarımızı yok ediyorsunuz.. TEMA VAKFI NIN o degerli insanları bosuna mı ugrasıyorlar neden onların bu calısmalarına destek olmuyorsunuz da tersini yapıyorsunuz..RANT meselesi olmaktan cıkarın artık ormanlarımızı,cocuklarımıza kelek bir dunya bırakıyorsunuz ama bir gun gelecek bu RANT ın altında kalırsınız... Ben daha boyle bir rezaleti dunyanın hic bir ulkesinde gormedim..tek kelime ile yazıklar olsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mustafa deliorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |