..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > mustafa deliorman




31 Mart 2010
Aşk Mektubu  
mustafa deliorman
Burada amacım mektubun onemini hatırlatmak vede ona ornek olsun diye yazmıs oldugum mektubu paylasma...


:AICE:
Çok eski yıllarda mektuplasma vardı,tabi ki o zamanlarda ne tellefon olayı nede teknoloji yoktu;hatta telefon bile bazılarımızda henuz yoktu.
Tek iletisim alanımız mektuplaşmaktı...Şahsen ben hala mektup yazmayı deniyorum cunku bu alıskanlık haline geldi...ara sıra da olsa yazma istegim oluyor...
Hele ki AŞK mektupları yokmu sevdiklerimize her ne kadar yuz yuze konusmus olsak ta o mektupların tadını zevkini hic bir seyde bulamıyorduk;
zira bazen sevdigimizin yuzune soyleyemediklerimizi mektupla dile getiriyorduk o heyecan bambaska inanın tadına doyum olmuyor,beli genc jenerasyon bunu bilemez ama yasları 50ye yakın olanlar falan bunu gayet iyi bilirler...
Hatta bazzen ASKIMIZA guzel mektup yazmak icin saatlerce dusunurduk guzel sozler bulmak icin dusunur dururduk...
Bir ara bir kitap cıkmıstı "EN GÜZEL AŞK MEKTUPLARI YAZMA KİTABI DİYE"..
Bu kitabı almak icin ta Beyazıt a sahaflar carsısına G.O.PASA DAN oraya yayan gittigimi bilirim..
Hic te yorulmadım usenmedim cunku guzel mektup yazazaktım bu bile o kadarheyecanlı oluyordu ki anlatamam...
Kısacası mektup tan vazgecmeyelim belki de haklısınız ne gerek var diyebilirsiniz,telefon varken internet varken mektup ta nerden cıktı diyebilirsiniz,hatta "ESKİ KÖYE YENİ ADET GETİRME dediklerinizi duyar gibi oluyorum..
Ama yine de denemeye deger diyorum ve yazımı guzel nacizane bir AŞK MEKTUBU İLE BİTİRMEK İSTİYORUM(BU MEKTUP GERCEK VEDE 5 AY ONCE YAZILMIS BİR MEKTUP)
Sizlerle paylasmak istedim.....umarım sizi sıkmam belki de ornek alabilirsiniz mektup yazmaya tesebbus etme adına....

CANIM SEVGİLİM.....
Gecenlerde oratka bir tanıdıgımıza beni sormussun ,bein gorup gornedigini vede buralara gelip gelmedigimi sormussun,fakat ortak tanıdıgımız senin bu sualini pek kaale almamıs..
Fakat sen ısrarcı olup bu kez onu zorlayınca sana cevap vermek durumunda oldugunu bana iletti...Benimle gorusmek istedigini yıllar sonrada olsa bir kez daha gormek istedigini bana aktardıgına hem sasırdım hemde cok buyuk bir heyecan duydum...tıpkı 30 yıla yakın bir sure sonra seni gorecegim yada sesini duyacagım icin cok heyecana kapıldım..
Dile kolay guzelim 30 yıl azmı bir insan omru kadar nerede ise...
10800 gun muthis bir sey bu...sanki seni ilk kez gorecekmisim gibi elim yagım titriyordu...
o heyecan ve mutlulukla telefonumu sana iletmek icin kendisine verdim vede basladım heyecanla beklemeye senin aramanı;
Günler bir türlü gecmek bilmedi,bir gün is yerine geldim saat09.30 sularında telefon caldı ahizeyi kaldırdıgımda ahize nin obur tarafında sen vardın kendini tanıttıgında bogazımın dugumlndigini anlatamam bir tanem,o anda dunyalar benim olmustu....o gun yaklasık 30 dakika surmustu konusmamız....
sonrası malum bu sefer de bulusmak icin senden yine randevu icin tel. bekledim...
ve o randevu ...o gunu anı hic unutamam,eskiş gunleri yad ettik adeta nostalji yasadık bir tanem...bu senin eserindi sen beni bulmak icin mucadele ettin,aslında bende seni aradım ama evlenmissin bu nedenle rahatsız edip mutlulugunu golgelemek istemedim...
Neyse,onemli olan bugun bu andı gerisi onemli olanda budur...
Hem sana hem ortak tanıdıgımıza hemde ALLAH A binlerce kez tesekkur ettim;ölüm her zaman aklımda ama seni bir daha gorecegimi asla dusunemezdim mumkunatı yoktu...
Seninle tekrar bir araya geldigim gun hayatımın en guzel anlarından en unutulmazları arasında yer alacak bir gun olarak kalacaktır.....
Seni icten duygular ile öpüyorum canım sevgilim benim.......





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Köprü Kurmaktır
Aşkla Pazarlık Olmaz...
Ask Sen Nelere Kadirsin...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düşlerimimn Masalı
Altı Nokta Körler Dernegi...
Ormanlarımız Yok Ediliyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
"Acılım... "" [Eleştiri]


mustafa deliorman kimdir?

ben 26. 02. 1960 istanbul da dogdum evliyim. matbaa isleri ile ugrasmaktayım. . sporu ve edebiyatı severim . sanatın her dalına saygım vardır mumukun mertebe ayrım yapmadan keyifle izlerim okurum yazmaya calısırım. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
sanatcı ayrımı yapmam genelde hepsini okumaya calısırım.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mustafa deliorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.