640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
23.11.2009-PAZARTESİ 00.00 GECEZİRVESİ.CEM-İPERİ Peri..Dersimden Bildiriyor… BEZM-İ MİHRİCAN. . Merhaba O!.. Merhaba Ruhum. Ağlıyorum !... Sana Zulüm;bana ölüm değil mi ?! Sevgilin..Birtanen..Eşin..Yoldaşın..Bebeciğin’in babası…Gözünün Nur’u.. Bebeciği’ni mi boğdu?.. Elma attın da nereye yuvarladın, Dersim’i ?. Mağara Mültecileri kime ağlıyor..? Kime yas tutuyor Ashab-ı Kehf ?! Ve nereye akıtıyor sessiz-nefessiz gözyaşalrını bu Sabbah Yetimleri… Munzur niye kan-revan?..Niçin inim inim ağıt ol Şiwanperver? Karasu’da neyin nesi bu uğultu ?.. Neyin nesi bu karartı; bu keder..? Bu kadar mı tekerrür eder….Kara Kaplı Defter..Ebed müdded-i ekber.. O zalim..Elikanlı Yezid. O Kara Surat.. Buyurgan mı buyurgan… Elinde urgan../..Nereye koşuyor böyle ?Gözleri fıldır fıldır..Yüzlerce yıldır.. Kömür gözlün hangi kem gözlerin kıçına vurdu tekmeyi ? Ah Naze !.. Oy Gelin Gelin.../…Sevdalı gelin../…Hallac’ın Gül’ü…Nesimi ‘nin Dili… Eli elinde olsaydı n’apardın sahi ?! Kapı kapı dilenir miydin sahi ?.. Oy gelin gelin..Sevdalı gelin !..Aman Dılo!..Selda Kahırlı Dılo !.Jane aşke!. Uyanır mı kömür gözlün ?..Elleri böğründe..Elleri kınalı..Gözleri kanlı. Karalar Bağlı Gelin! Umursamaz hala o Kara Surat..Ayıkmaz Üsküdar’dan.. hoork!…An-kara’dan ayılmaz.. hıck!.. Bu yüzden mi kudurgan ol Koca Fırat ?.. Oy gelin gelin..Adiloş Bebeli Gelin..Sarı Gelin..Selvi boylum..Al yazmalım.. Ah!..Burnu hızmalım!.. Niçin bu kadar oturgan ol Hevval-i Welat ?.. Ceylan’ını Birgivi’ye Cariye mi verdiler ?..Ah Daye!.. Ağıt yak. Bilinsin eğreti gelinlerin. Yalnız Efe Yakarışları./..Sediyani Ağlasın.. Aşıp gelsinler de Beyaz Atlı’lar Sarp Yokuşlardan.. Dem tutsun İshak Kuşları..Seyduna seyre dursun.. Baba İlyas haykırışları yankılansın Çamlıbel Issızlarında.. Pir Sultan Solunsun Nur-u Hak Dağlarında..Çın çın çınlasın çini kubbeler.. Dibacesi okunsun işbu namıssız tevarihlerin..Arsız ve Hırsız.. Tacüddin Dergahlarında..Empatisiz..Duyargasız.. Ah daye!..Ağlarım ben kekliğine..Görenlerin bağrı yanar… Biraz Utansınlar.. Uyanmasalar da olur.. Şanlı Tarihlerine… Ah Daye!.. Ruhum!.. Ağlıyorum.. Durum budur!. Arz u Halim de budur!..Okuttur!.. Ruhum !..Gurban olurum.. Wesselam!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |