Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
Ne zordur bazen söylemesi,bazı şeyleri. Kıvranırsın,yutkunursun da söyleyemezsin. Yeltenirsin,cesaretini toplayıp söyleyecek olursun. Yine söyleyemezsin Dilinin ucunda iki sözcük vardır: Söyleyemezsin Özür dilerim! Anlatamazsın bazı şeyleri,imkansızdır. Ya da sana öyle gelir. Başkaları için ne kolaydır söyleyivermek,duyarsın. Kendine kızarsın,korkaklığına. Alçak sesle kendine ‘’eşek herif’ dersin. Söyle dersin. Dilinin ucunda iki sözcük vardır: Söyleyemezsin: N’olur gitme! Kabul etmen lazım bazı şeyleri. Haksız olduğunu mesela. Dönüp kendine bakmalısın. Gururmuş,kibirmiş ayaklar altına almalısın. Ve hakkı teslim etmelisin. Dilinin ucunda iki sözcük vardır: Söyleyemezsin: Sen haklısın! Dilinin ucunda iki sözcük vardır: Geceden yola çıkardığın. Kendi kendine bin defa söylediğin. Bu defa tamam dersin söyleyeceğim. Ayna karşısına geçersin,sanki o varmış gibi karşında Prova yaparsın ve başarırsın da… Dilinin ucunda iki sözcük vardır: Görünce onu,o iki sözcük gırtlağına kadar kaçar. Hapsolur orda. Yutkunur,yutkunursun. Dilinin ucuna bile gelmez o iki sözcük. Söyleyemezsin: Seni seviyorum! Diyemezsin…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |