İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
güya vatan yurdu Türkündür karga hiç bir şair yazmaz şahsı üstüne şiir defterinden sürgündür karga çekmesi fakirlik ne kadar acı yuva örtmeye yok teneke sacı bir lokma yiyecek başının tacı nice kıtlık günü görgündür karga yürekten coşkulu salar nidayı alem onda görsün sesi sadayı ötsede efkarlı şair adayı defter yaprakları dürgündür karga andırır tüy sanki renkli tuali niçin çirkin olur şu zatı ali yanıtlamak ister bu tür suali morali bozuktur durgundur karga bağırır isede bol ciyak ciyak kışın karda kışta denemez kayak tüm zor şartlarına uydurur ayak tabiat doğaya vurgundur karga eğleş arzusu yok geri pilanda böyle hovardalık gibi alanda döner mektebinden akşam olanda yuvaya çekilir yorgundur karga millet çapa etmez üzüm bağını malcılığa kader örmüş ağını ne mümkün bulması gübre yığını azıcık bahtına dargındır karga delmese yumurta Allah verede bir tek lüksü ceviz şu yer kürede iki üç ay gibi kısa sürede palazlanır artık ergindir karga çıplaklığı fikren saysanda bönlük kürkü sırtta iken giyinmez önlük çıksın nafakası yeterki günlük fakir ama gönlü zengindir karga ne kadar çok güzel olsada hava elinde tüfekle çıkmıyor ava yediğin nedirki patates tava tevazu tastamam dengindir karga uzak düşmüş ise gündüz gecedir yokluğa alışmaz hali nicedir uçsuz bucaksız gök öyle yücedir yükseklerde uçar engindir karga karışması kimin üstüne farzda azcık kaba gibi buluyor arzda bence hiçte değil detone tarzda bu ses sana tanrı vergindir karga üniforma ile alsada rütbe bakmazlar buzulda eriyen kutba kendi lisanınca veriyor hutbe biraz muhabbete sargındır karga hürriyet tutkusu ana teması hiç bir vakit arzu etmez kümesi hele kalk kalk gibi gak gak demesi sanırım en güzel şarkındır karga kargaysak kargayız tilkiysek tilki attığın iftira değildir ilki bunu hafızadan yeterki silki demez o senin ön yargındır karga aile kavramı kutsaldır mersi bazı konuk iter elinin tersi üstele görürsün karete dersi gereksin bir cüneyt arkındır karga soluğu ensemde firkatin firkin daha yaşım henüz geçmeden kırkın uzun etme sende densende çirkin şükürki dönüyor çarkındır karga az bir çaput bezi sırtın almasın gider iken götür hakkı kalmasın yükselen tek değer para olmasın dünya küçük bir ev barkındır karga hayat öğret bize gezdiğin köyle layık olmasada onlara öyle öğretmenler için bir şarkı söyle ne ise veririz farkındır karga..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |