"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck |
|
||||||||||
|
bir balon misali şişşeni bilir seni sevdim dersin belki yaşarda aşkın ateş ile pişşeni bilir canla başla dolaş cennet vatanı varmıdır acep aşk sevda satanı günün yorgunluk kalp küt küt atanı gider erden yatar döşşeni bilir fani dünyada yol ne için sarpız mazarat mal sebeb ekseri darpız düşmesin akile komşunun karpuz varır dama bağlar eşşeni bilir uzatmaya hacet varmıdır sözü ariflik dediğin insanın özü el yordamı bulur görmesin gözü ortası yukarı aşşanı bilir tecrübe kıyıdan iple çekilen bilginin tohumu beyne ekilen hasat mevsimleri tane dökülen arpası ekinin başşanı bilir bir nevi okuldur asker ocağı derler - bura değil ana kucağı azıcık kabarsın kısar ocağı kaynayıncak sütten taşşanı bilir neler kazandırmaz sevda serlere hastalığın bular alnı terlere sarma iki büklüm çöker yerlere beline bağlı yün kuşşanı bilir neşe hüzün elem hep sana bağlı negatif düşünme yüreğin dağlı çifteler atılır sol ile sağlı dişleri körelmiş kaşşanı bilir belayı arayan birazda kendi erkeği mat eder kadının fendi sofraya kim sahip kimler efendi köleyi hizmetci uşşanı bilir uzatsan elinde hediye yazman kovalar abisi denilen azman balistik alanı olarak uzman avcının mermiyi fişşeni bilir bilginin kaynağı esası sevda makus kader imiş avlanmak avda gözyaşı birikir havlunun havda ağlar lakin gönlü hoş şeni bilir gönül gözü gezer ırak basralar dilinden eksilmez elham isralar birbiri ardına gelir mısralar sırrını bu derde düşşeni bilir..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |