Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
saplanıp toprağa çakılmaz öküz alemi taşıyan boynuz gerekir her vakit ayakta yıkılmaz öküz sanmam ki merkeplik sadece anır onu eşi dostu etraf hep tanır zeka geriliği filan saptanır yalnızlık çekipte sıkılmaz öküz çıkarıp bahçeden aklını çelem dayak yerse sonu hüzünle elem mektep değil derdi turp ile kelem bir bilen yanına sokulmaz öküz öylesi adapte olup rolüne güneş gün tutulur yağmur doluna çevirme başını sapar yoluna sebebsiz imbalı kakılmaz öküz herkesi almıyor olsanda aşık yazık medeniyet denilen beşik düğmesi varsada kapının eşik ahırda ışığı yakılmaz öküz yemi verilmeyip kıştan eveli düz ova güdülür düdük kavalı en az şu biz kadar mağdur zavallı yaz boyu yüzüne bakılmaz öküz alışmış kapıdan mümkünmü hicret bir ölçek arpası asgari ücret ineğin teklifi etsede güç ret gece hayatına takılmaz öküz tarlayı sürmesi işinde mahir bundan gayrı eti yenilir tahir gün sonu dinlenir meskeni ahır dışında mapusa tıkılmaz öküz çağ yiyip tüketti dostun atını demiryola kurdu ahır çatını mübarek ne mümkün görmek zatını diziler izleriz bıkılmaz öküz hazin hazin seyret diır may frend zamandan kazanmak en yeni trend modernite denen grift labirent bir hızlı trensiz çıkılmaz öküz..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |