Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Adın da silindi çoktan, Kanımla yazdığım tahtadan… Toprağı da içeriye çöktü mezarının, Bir yağmur yağsa alıp gidecek çürümüş bedenini… Yok olup gitmesini mi izlesem; Mabede mi çevirsem bilemiyorum… Tut ki birkaç mum diktim, ışık olsun diye hapsolduğun karanlığa, Ne yazmamı isterdin başucuna? Sofiyane bir dörtlük ardından, Senin için Fatiha mı dileneyim gelip geçenden? Yoksa bir çeşme mi isterdin yanı başında, Su satarsın belki yolculara, rahmet dilekleri karşılığında… Satmak dedim de, sahi iyi bilirdin alıp satmayı, Niteliğine bakmadan, aynı kefeye koymayı, Bir deneyim safsatası yakıştırıp iğrenç eylemine, Eteğinin altından her geçeni kazanç saymayı… Fethettiğin gönüllerden temiz sevgiler alır; Birkaç gecelik aşklar verirdin abdestsiz bedeninden… Sunak taşı yatağında yeni bir kurban hançerleyip her gece, Masum kanı yudumlardın kristal kadehinden… Ben ne yazarsam yazayım, ne yaparsam yapayım nafile; Şahadetim günahların; şahadetim yalanlarındır sadece… Yapma” derin bir karanlık var ışık sandığın yerde” dediğimde, Kahkahayla gülmüştün, eğlenmiştin söylediklerimle… Şimdi en derin yerindesin o karanlık çukurun biliyorum, Yeryüzüne yükseliyor çığlıkların, her gece duyuyorum, Sana ağlıyorum, ellerimi açıp gökyüzüne dualar ediyorum, Bağışlanman için rabbimden, merhamet diliyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Denizci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |