"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
cigaralar cigaralar ciğerleri harap eyler bu aralar.. bu aralar.. ara bul miğferi börkü soğuksa giy üste kürkü döşemeler söyler türkü bu aralar.. bu aralar.. yuvanı kur edip teşkil gün boyu hep zihin meşgul yemek gerek bazı keşkül bu aralar.. bu aralar.. bu aralar topla göçü köye taşın ayın üçü çünkü gözde büyür hiçi bu aralar.. bu aralar.. bu aralar aşık atın aş pişmişse suyu katın üçe alıp beşe satın bu aralar.. bu aralar.. olacaksan bir numara girecek insan tımara ufak ufak var emare bu aralar.. bu aralar.. hasret ense kökte tırpan yoksa sana bir göz kırpan çok geliyor sanki arpan bu aralar.. bu aralar.. bu aralar geçen tırda at eşek var.. var katırda şifalar türbe yatırda bu aralar.. bu aralar.. arsız olmak imiş kural bu kampanya sende yer al soytarılar yine kıral bu aralar.. bu aralar.. bağırsakta yaşar tenya böyle imiş yalan dünya bağırma kaldırmaz bünye bu aralar.. bu aralar.. son çakışta hayli yazık dibe vurdu altı kazık akordu yok düzen bozuk bu aralar.. bu aralar.. giriş fırça tür işlere çek macunu sür dişlere kıyılırmı pampişlere bu aralar.. bu aralar.. sıpalimi senin uyruk idare başına buyruk korkusu titreyen kuyruk bu aralar.. bu aralar.. bu aralar mağaralar ayı değil insan kaynar kimi çalar kimi oynar bu aralar.. bu aralar.. adil bölüp hakça üleş şu el bomban şuda keleş serseriye bile beleş bu aralar.. bu aralar.. yakar biber gibi acı kaderin şu kızgın sacı ne adamlar oldu bacı bu aralar.. bu aralar.. derken bir ev bir araba sular benziyor seraba ortalık garip gureba bu aralar.. bu aralar.. bu aralar kaşı sırtı cebinde bir kimlik kartı elde ne var başka artı bu aralar.. bu aralar.. dizüstüsü avuç içi nede olsa zengin piçi yüz paraya yirmi keçi bu aralar.. bu aralar.. hutbe bitmez bizde dayı recep çıksa şaban ayı ibişe ne düşer payı bu aralar.. bu aralar.. uyku hayır kadar şerde az aralar isen perde bir çay iyi gelir derde bu aralar.. bu aralar.. görmesin baş bir zorbayı yırt pantolon yap torbayı melih kesmesin çorbayı bu aralar.. bu aralar.. bu aralar tüm paralar sarmaya yetmez yaralar sırıtır alnın karalar bu aralar.. bu aralar.. vur siniye kapçesini duy sesin en betçesini yemişim lan hatçesini bu aralar.. bu aralar.. var peşinden tez kovala mızrak sığmıyor çuvala yar sırtımı az ovala bu aralar.. bu aralar.. kuvvet bulsa idi pazım romaları yakmak lazım acı ile inler sazım bu aralar.. bu aralar.. var şiire dahi pervan kim okurki senin zırvan yürür deve yürür kervan bu aralar.. bu aralar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |