Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
ilmek düğüm atarmıyız ticareti denemedik bilmiyorum batarmıyız varsa tuzun pişir çorba gaddar hayat bize zorba mektubu ko içi torba hadi ordan tatarmıyız aç lokanta masa taşı görünür müşteri başı istese bir kelle aşı kaşı gözü çatarmıyız celep olmalı sezgili sesi pek yanık ezgili pijaması var çizgili oğlum biz kül yutarmıyız ucuz malı ne al ne sat bakarsın kırılır masat işlerin giderek kesat gün boyu aç yatarmıyız vatana kor etiketi satlık deyü et bifteki ne cesaret herifteki biz olsaydık satarmıyız köy meydanı tellal çağırt üç beş kadar çocuk doğurt gider idi şimdi yoğurt gölü maya tutarmıyız ticarete nasıl sarkan bağır yırtık açık arkan olmayı istiyor tarkan düşün iyi starmıyız gerek yok burnu sokmaya bi yerden başlar kokmaya alın teri her lokmaya haram malı katarmıyız.. ......................... işin ehli eli bırakılıp.. cehlin elden ırak tutulması gerektiğini.. belirtim istediğim.. bi şiir.. gerçektende.. tarkan berberlik yapmaya soyunsa.. marangoz çırağı ben ıraka konsolos olucam dese.. hamamcılar odası başkanı sidiiğ çıkarıp şarkıcılık yapmakta ısrarlı olsa neye varır bunun sonu.. az tuzsuz aşım kaygusuz başım.. neme gerek.. bildiğin işten şaşmıycen.. şurda kendi çapım nacizane şiir yazıyorum.. tamamen tüketime endeksli bir toplumda.. her izlenen dizi altına.. bitmiştir yenisi hazırlanıyor çatlama.. her okuduğun gazete haberi dibine.. tükenmiştir.. tazesi baskıya girecek az bekle.. tosbağ neyi toplaya kal.. denilen bütünü ile tüketen harcayan çarkta.. üretim yapacak fert.. kendi vasfını kapasitesini gözden geçirmeli.. bülbül akvaryumdan çıkıp.. balık kavaktan aşağı kendini dar atmalı.. ehil olmayan sebeb çekilmiyormu.. her dert sıkıntı.. toktur yok diye asistana ameliyat yönettir.. hastabakıcıya çocuk doğurtttur.. ya kolu kopar ya kanadı bebenin.. halbuğsem ehil adam yüzüne kese kağıdı geçirmezsen bakılmıycek kadar güzel birini dahi makyaj ustalığı ile kamufle eder iki güzel yapar.. usta ressam boya olmadan çıkarır o kağıdı renk cümbüşü içre boğar.. sesleri yakalar şair ruh üfler.. işin ehli olmayan internetçi klavyesi bozuk bir masaya oturdum temincek.. şiirimi yazdım entere bastım.. hata mesajı kapatılacak yazısı hata raporu gönderiyimmi diyor işin ehli olmadık kompütür.. oğlum benim emek gitmiş göndersen ne göndermesen ne.. zamanım gitmiş.. çocuğu çağırdım sizi şöyle alayım diyor.. başka masayı gösteriyor.. beni ne alıcan sen git kendini al ayna karşısına.. ben ne görüyorum insan olmaya görüntü yetiyomu de sorgula.. parasını da ödedim haram zıkkım olsun.. her zaman yapıyorlar bunu sıklıkla bu esnaf takımı.. işin ehli değil kötü oyuncu kötü şarkıcı ama götürüyor bi şekilde malı.. dükkan işlek yerde.. millete de sorumluluk düşüyo ehil ol o zaman.. neyse.. taam taam sakin ol relaks..çok traş yapıyosam bende bi berber dükkanı açiiim.. efendiler.. kalın sağlıcak kutlu olsun cum bayramımız.. bu ara derede.. senyora.. senyoritas.. adios..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |