..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > Mustafa Mert




30 Ekim 2011
Kurban Bayramı da İptal Olsun  
Mustafa Mert
Bu yıl yaşanan büyük acılar sebebiyle önümüzdeki günlerde kutlayacağımız Kurban Bayramını da iptal edelim. Hükümet ithal ettiği inekleri Van’daki vatandaşlarımıza versin. Hiç kurban kesmeyelim, kutlama yapmayalım.


:BAIB:
Van’da yaşanılan deprem faciası ve artan terör olayları bahane edilerek Cumhuriyet bayramı törenleri iptal edildi. Ulusça zor günler yaşadığımız belirtilerek kutlamaların önüne set çekildi.
Van için Rock konseri iptal edilmedi.
Deprem Vergileri iç edildi.
Binaların sağlamlaştırılması önemsenmedi.
Şimdi tutmuş çürük binaları yıkacağız diyorlar.
Dokuz yıldır ilk defa mı aklınıza geldi?
Okulların çoğu çürük, bunları yıkıp yerine medrese, tekke ve zaviyeler yaparlarsa hiç şaşmam.
Gelecek yıl da başka bir bahane uydurup, Cumhurite Bayramımızı küllüm iptal ederler. Ben buna da şaşmam, siz de şaşmayın AKP’ye oy veren yüzde elli.
Değiştim dedi, inandınız!
16 Ocak 2008’de ‘’velek ki Türban bir siyasal simge olsun’’ dedi, uyanmadınız. Haberiniz olmadı.
Deniz Feneri davasına ancak üç yıl sonra bakabilmeye başladılar. Uyuyordunuz.
Tutuklanmalar oldu, savcılar değişti, tutuklananlar salındı. Haberiniz oldu mu?
Sanmam, çünkü siz o sırada şehit haberleriyle meşguldünüz.
Oysa zaten Cumhurbaşkanımız 22 Mart 2009 da Irak’taki konuşmasında ilk defa resmi ağızdan Kürdistan demişti. Ama siz fark et(tiril)memiştiniz.
Bu ülkenin terör sorununa Kürt sorunu dediklerinde de anlamamıştınız.
Televizyondaki diziler, lüküs hayat yaşayanların maceraları,evlendirme programları daha çok ilginizi çekiyordu.
2011 Genel seçimlerinden önce üniversite sınavında şifre skandalı patlak verdi, eve gelecek nohut, bulgur, kömür daha önemli olduğu için onu da es geçtiniz.
Şimdi Cumhuriyet Bayramı törenleri iptal edildi; bunu da es geçerseniz, ‘’Hedef 2023’’ sloganının ne olduğunu ve hedefe daha önce ulaşacaklarını göreceğiz.

Haydi diyelim ki benim gibi düşünenler; karamsar, dar görüşlü, dinozor kafalı.
Şöyle bir önerim var;
Bu yıl yaşanan büyük acılar sebebiyle önümüzdeki günlerde kutlayacağımız Kurban Bayramını da iptal edelim. Hükümet ithal ettiği inekleri Van’daki vatandaşlarımıza versin. Hiç kurban kesmeyelim, kutlama yapmayalım. Bayram tatili de iptal olsun! Çalışalım, ülkemiz için üretelim. Eğer hükümet bunu kabul ederse ben gerçekten onların samimiyetine inanacağım, ama kabul etmezse sen yüzde elli oyunu yine AKP’ye verecek misin?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hâlâ Şaşırdığıma Şaşıyorum
Wikileaks ve İsviçre
Diziler ve Kitaplar

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Siegfried Lenz - Almanca Dersi ve Edebiyat Hakkında Subjektif Düşünceler
Viran Dağlar - Necati Cumalı
Ahmet Ümit Beyoğlu Rapsodisi
Pascal Mercier - Lizbon’a Gece Treni Üzerine

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Plajda Bir Gün [Öykü]
Motorsiklet Çilesi [Öykü]
Ablak Yüzlü [Öykü]
Deniz Sevdası [Öykü]
Üçkapılar'da Çay İçmek [Öykü]
Mektup [Öykü]
İddia [Öykü]
Yere Düşen Tek Terlik [Öykü]
Çevre Koruma ve Biz Türkler [Öykü]
Parkta Otururken [Öykü]


Mustafa Mert kimdir?

Antalya'da doğup,büyüdüm. Çocukluğum ve gençliğim futbol topunun peşinde koşmakla geçti. 26 Yaşındayken son oynadığım futbol takımının kaptanı,başkanı ve sponsoru olan kişiyle tartıştıktan sonra futbolu kesin olarak bıraktım. Jose Mauro De Vasconcelos'un Güneşi uyandıralım ve Şeker Portakalı,Gabriel Garcia Marquez'in Yüzyıllık Yalnızlık,Paulo Coelho'nun Simyacı kitapları gibi o dönemin çok satanları ile birlikte Dostoyevski'nin Suç ve Ceza'sını da okuyunca edebiyet'a ilgim bir tutku haline geldi. Çetin altan'ın yazdığı ilk öykü kitabını okuyana kadar,kendimi sadece tutkulu bir okuyucu olarak görüyor,yazarlığa yeteneğim olmadığını düşünüyordum. Çetin Altan'ın ilk yazdıkları ile bugün yazdıkları arasındaki fark bende yazarlığın geliştirilebileceği duygusunu uyandırdı. Ancak evli ve çocuklu olduğumdan eve ekmek gitmeliydi. Bu nedenle sadece yazarak geçinmeye çalışmayı deneyecek cesaretim olmadı. Hem çalışıp,hem de fırsat buldukça yazıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Vedat Türkali,Orhan Kemal,Yaşar Kemal,Jose Mauro De Vasconcelos,Emile Zola,Sait Faik Abasıyanık,Orhan Veli Kanık,Nazım Hikmet,Ümit Zileli,Erol Manisalı,Tahsin Yücel


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mustafa Mert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.