Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Tanır gibiyim Öylesine işlemişsin tutkularıma Hani insan duyguların ötesine uçar ya Sabahlara hasret bırakmışsın içimde... Güneş yaşamdan yana doğar Soluk alışımın simgesi gibisin Anlaşılmaz bir yabancılaşmayı kırmışsın Düşlerim akşamların gizeminde Özlemim bir çift gözlerinle dağılıyor... Biliyorum her coşkulu umut gibi Bir gün sende gideceksin Başka bir yaşamda karşılaşırmıyız Çağlar ötesindeki bilinmez bir gezegende Yine trenler taşırmı insanları Alışırmıyım sensizliğe... İşte bunları düşünmek kahrediyor ya beni... İlkbaharda çiçek açan ağaçlar Sonbaharda yapraklarını döktü Hiç bir şey eskisi gibi değil Dünya bir değişim ağrısında Ha doğurdu doğuracak Sen değişecekmisin bilinmez... İşte bunların ağırlığında Kulaklarımı tıkıyorum... Doyumsuzluğum bir nehrin Bin metreden dökülüşü Hasretin dağlarında sis bulutları Aşkım Antartikadaki eriyen buzullarda Yüzyıllar sonraki denizleri taşıracak Yakın zamanda değişirmiyim bilmem... İşte bu duyguların tutsaklığında Bir sigara daha yakıyorum... Şiirleri yeterince yaşadık Öyküler yazılamayacak kadar çoğaldı Seni 30 ciltlik bir romanın Kapağına taşırım ya Sen bunları bilebilsen... İşte hissetmediğini bir gün Duyacağımdan korkuyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |