"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Suyu almıyor artık midemiz, gittikçe sindiriyor kendini. Yemek kokusunu almıyor burnumuz. Oturduğumuz yerden doğrulamayacak kadar gücsüzüz. İnsanların ilgisini çekmek değil niyetimiz, bu topraklar üzerinde biraz olsun saygıya ve öneme ulaştırmaktı sesimizi niyetimiz. Kimsenin yüreğinde küçük bir kıvılcımı yakamadığımızı görünce bir an önce ölmek istiyor çoğumuz. Yemeğe değil saygıya açız. Ölümümüz kimsenin yüreğine ses olmayacak belki ama en azından inançlarımız için direniyoruz. Bir çoğumuz farklı hücrelere alındı, sese ve ışığa duyarlılığımız rahatsızlık vermeye başladı. Gücümüz yarılanan bedenlerimize eş olarak tükenmeye başladı. Işık için savaşırken ışıktan korkmaya başladık, doğanın sesine hasretken metallere çarpan jop sesi çıldırtıyor bizi. Sussun Dünya, dursun aydınlık. Bedenlerimizle beraber kurumakta vicdanınız. Destek olun demiyoruz ama nasıl olurda susmayı görev bilir Tanrı mucizesi insanlığınız. Bitsin bu işe yaramayan gürültü, susturun işe yaramayan sahte sevginizi. 55 koca gündür biz gururla ölümü taşıyoruz ama 55 gündür 55 yürekte umudu yeşertemiyor insanlar... Ölüyor bizimle insanlık, uyan Adem uyan Havva gör bak nesline edilen zulmü. Gör ey Mesih, duy ey Musa uğruna öldüğünüz canlar ölüme alkış tutmakta.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dilara Yiğit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |