..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > Dilara Yiğit




30 Ocak 2010
Sadece Ben Varım Kendimde  
Dilara Yiğit
Varlıkla cezalandırılmış gibiyim. Hiçbir şekilde yok olamıyorum. Yaralı ruhu hiç silemeyeceğim sanki. Bu nasıl bir yaşam böyle. alıp başımı gitsem ayaklarım zincirde.


:BDIA:
Yalnızlığım yaralar beni. Şizofreni dolu kelimeler hançer gibi saplanır ruhuma. Kan değil yaralardan akan, gözyaşlarım dökülür içime. Nereye kadar dolar ruhum yaşlarla. Hangi noktaya kadar tutabilirim içimde. Yok, oluşların yarattığı bu ruh nereye sığınmalı şimdi. Ateş dolu tarlalarda yürüyorum sanki. Var olmak nefes almak yangınların dumanını içime çekmek gibi. Her nefesle zehirleniyorum ama sonu gelmiyor bu nefeslerin. İğrenç, mide bulandırıcı sancılar başucumda. Baş edemiyorum varlığımla. Hani nerde yok oluşum. Bir ben mi yok olamıyorum. Varlıkla cezalandırılmış gibiyim. Hiçbir şekilde yok olamıyorum. Yaralı ruhu hiç silemeyeceğim sanki. Bu nasıl bir yaşam böyle. alıp başımı gitsem ayaklarım zincirde. Zincirde değil beni bağlayan. Peki, beni bağlayan ne? Beni sınırlayan hangi olgu, hangi nefes?

Benim nefesim yangın dumanı gibi. Zehirlenmiyorum ama zehirliyorum. Nasıl biter bu kanımdaki zehir, nasıl yok olur. Gözlerim tarihin elçisi. Aynaya bakmaya korkuyorum. Nasıl bir lanet bu. Kim kurtarabilir beni. Hançer darbelerini kim tutabilir. Hatta kırmalı biri ruhuma saplanan hançeri. Sonsuza kadar kurtarmalı beni. Alevlerin içinden almalı. O zaman ya gerçekten yok olurum, ya da gerçekten var olurum. Saçmalıyorum, bu lanetlenmiş ruhu kim kurtarabilir ki, kimse kurtaramaz.

Sadece ben varım kendimde, kronik bir şekilde acınası bir ruhum. Yalnız, sahipsiz kendi bedenine bile ait olmayan bir ruh... Kahrolası yaşamlar serüveni Dünya. Talihsiz yaşanmışlık serüveni. Başrolde de ben yani benleşemeyen ruh...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ..
Gönderen: ERdem Gürer / , Türkiye
31 Ocak 2010
Ne zaman biter acaba bu acılar.. ne zaman güneş açar yada ne zaman biter bu sorular.. kaleminize saglık.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özür Dilerim

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Geceye Kan Karışır

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Siyaha Boyalı Ay [Şiir]
Ölüm Kaçışların Kralı [Şiir]
Saat Dilimi [Şiir]
Bitti Nisan [Şiir]
Zaman [Şiir]
Gün Geçer Gider [Şiir]
Biri Ölüme Ağlıyor [Şiir]
Eylül’e Merhaba [Şiir]
Çarmıha Gerilir Düşünce [Deneme]
Gerçekten Yaşadım mı Şimdi? [Deneme]


Dilara Yiğit kimdir?

ölçülü bir hayatın ölçüsüz bedeniyim, ruhum kesik benim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
emil cioran, sergey yesenin, ahmet telli, bayram balcı...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dilara Yiğit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.