..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > ENGİN ÖZTÜRK




24 Mart 2013
Pardon  
PARDON

ENGİN ÖZTÜRK


günümüzde barış naraları atılırken daha önce bu uğurda canını vermiş şehitlerimize bin selam olsun


:AEFA:
Tarih 21 Mart 2013 gece ile gündüzün eşit olduğu Nevruz bayramı günü belki de bir ima vardı bu tarihin seçiminde eşitiz gibisinden farklı düşünen varmış gibi neyse terör örgütü PKK 30 yıldır sürdürdüğü kanlı saldırılarını ve terörü şartlarını da sıralayarak bitirdiğini ateşkes ilan ettiğini duyurdu. Yurdumuzun dört bir tarafın dan sevinç çığlıkları atıldı spikerler haberlerde halaylar çekti hatta bir karakol komutanı yapılan kutlamalarda gerilla marşlarıyla halaylar çekti Borsanın tavan yapacağı işsizlerin bir gecede iş bulacakları müjdeleri verildi .Gaza gelip sınırlarımızı arttıran yandaşlar bile oldu. Şimdi farklı bir Türk bayrağından bile bahsediliyor internet sitelerine düşmüş bile Devlet desteğiyle bir ilimizde kutlamalar yapıldı ama hiç Türk bayrağı göremedik eşcinsellerin bile bayrağı vardı .Yıllarca düşüncesini savunduklarını söyledikleri komünistlerin bayrağı da yoktu ,gençleri yıllarca Marksist lenist görüşteyiz deyip kandıran dağa çıktıktan sonra gerçek amaçlarını öğrenen gençleri infaz etikleri o düşüncelerinde herhangi bir sembolüne rastlanmadı ilginç sadece sözde kürt bayrağı ve son hali çakma lenin olan aponun posterleri yani kaskatı bir ırkçılık .Yıllarca solculuğun kürkçülük olmadığını savunanların tezi doğru çıktı . Kürtler yıllarca solculuk adı altında her türlü rezilliğe imza attı .,sonunda öyle olmadığını gördük . PKK nın ilk çıkış nokası toprak ağalarına ve sömürüye hayır mış peki işmidi durum ne işçiler memurlar artık ezilmiyor mu bütün halklar artık kardeş mi ?Kutlama alanına bakınca demek ki orası terör zamanında bizden ayrılmış hiçbir kurumun depolarında Türk bayrakları kalmamış diyoruz kendi kendimize umarız bundan sonra görebiliriz orada da Türk bayraklarını . Buraya kadar ortaoyunu tamam ama bu durumdan sebeplenmek isteyenlerde var,başta ABD ve daha bir sürü leş yiyici .Daha sonra açıklamalar birbiri ardına geldi ABD ‘nin bilmem hangi eyaletindeki fetullah gülenemen tebrik mesajlarını iletti apo ya ‘’aynı yoldayız ‘’devam et dedi .aslında bunu bilmek o kadar da zor değildi iki tarafından yıllardır besleyen ABD idi tabi ki ikisini orta bir noktada buluşturmak da ona düşerdi .Daha sonra farklı bir ülkeden yayın yapan başka bir terör örgütü yayın organı apo için ‘’DEVLETİN SOYTARISI bir halkı nasıl sattı ‘’tabirini kullandı bu doğru olabilir onlar açısından ,yıllardır bu politika üzerinden kullanıldılar ve sömürüldüler .Peki bizi ilgilendiren kısmı nedir ?Yaklaşık otuz yıldan bu yana devam eden kanlı terör birçok yurttaşımızı şehit etti birçoğunu da ömür boyu üzerlerinde taşıyacakları yaralar ile yaşamalarına sebep oldu .bu adı barış süreci olan teslimiyetçi durumu onlara nasıl anlatacağız barış geldi peki ya gidenler şehitler geldi mi? ,vücutlarında ve ruhlarında bu terörün izlerini taşıyan o insanlara ve ailelerine nasıl anlatırız uğrunda ölmeyi göze aldıkları ülkelerinin kendilerini unuttuklarını ve her şeye rağmen barış istediklerini gerçekten de bağımsız mı ülkeleri gerçekten terörü bitirebildiler mi canlarını kanlarını verdiler işe yaradı mı savaşçı Başeğmez bir ırktan geldikleri söylendi bu şevkle korudular vatanlarını gözlerini kırpmadılar peki ya sonuç .HİÇ koskoca bir hiç onlara bir savaşta şehit oldu deniyor ama savaş iki devlet arasında olur ,ikinci devleti hiç göremedik. Peki bu bahsedilen savaş bitti mi terör bitti mi yani hayır . Asıl olması gereken neydi ne oldu .Şimdi ne olduğu belirsiz bi sarhoş havası var ve en tehlikelisi . Daha düne kadar karakollara baskın planları dolaşıyordu nasıl oldu da bıçak gibi kesildi .Bu kadar basit ise neden yıllardır devam ediyordu.Terörün bittiği söylendiği bu günlerde yavaş yavaş terör ile aynı safta olanlar ve destekleyenlerde kendilerini götermeye başlıyorlar malum ya artık barış var sen ben yok biz var o sebepten .Sözde barışı kim sağladı AKP ee bundan sonra ne isterse olsun o zaman nede olsa terörü bitirdi.Gelsin şimdi körü körüne bir bağnazlık,anayasa değiştirilmeye hazırlanıyor şu günlerde gelsin mi şimdi şeriat kanunlearı yok hemen gelmez biraz kurbağa sıcak suya alışsın ondan sonra.Konuyu çok dağıtmadan soralım peki bu kadar giden cana ne diyeceksiniz.Biz yıllarca çatıştık şimdi barış sağladık mı ? Eee biz öldük o ne olacak ?Eee şeyy PARDON o zaman .



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nasıl Bir Dünya İstiyoruz 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hayatı Dilinin Ucunda Yaşayanlar [Öykü]
Toplumsallaşma [Deneme]
Bahar Yazısı [Deneme]
Tarih [Deneme]
Nasıl Bir Dünya İstiyoruz [Deneme]
Sıkışmak… [Deneme]
Neden Yazıyorum [Deneme]
Çitleri Kim Çekti [Deneme]
ve Karar... [Deneme]
Öncesi 62 Sonrası [Deneme]


ENGİN ÖZTÜRK kimdir?

Adım bora atak 21 yaşındayım sekiz senedir medyanın içindeyim bir yıldır da kendime ait bir yerel gazetem var yazma serüvenim baya eski şu anda eskişehir anadolu üniversitesi işletme bölümünde okuyorum

Etkilendiği Yazarlar:
uğur mumcu deniz som erdal atabek aziz nesin


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ENGİN ÖZTÜRK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.