Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Berçelan yaylasında ters laleler boynunu bükmüş Yüce yüksek dağların toprağın dökmüş Söyle bana seni kimler böyle üzmüş Söyle bana anlat güzel Hakkari Caddelerinde gençlerin cıvıl cıvıl geziyor Yaşama sevincin göze batıyor Bir lokma ekmeğe eyvallah diyor O ekmekte namlunun ağzında mı? Hakkari Başka bir iş yok mu kaçakçılıktan başka Eroin , baz Morfin, koko dan başka Sen toprağı kazıp ağaç dikemez misin? Ya da işbaşı ziliyle bir fabrikada maki nanın başına geçemez misin ? Yaparsın , Yaparsın ben bunu gördüm Genç yaşlı , ihtiyar herkesi sevdim Sermayem olsa hepsini sana verirdim Yeter ki okulların , kütüphanelerin, camilerin dolsun Yeter ki minarelerinden ezanların okunsun Burada kaçakçıya tüccar, teröriste siyasi diyorlar İşte seni böyle , böyle yok ediyorlar Hem bu dünyanı hem öbür dünyanı bitiriyorlar Anla bunu anla artık Hakkari Elale'min bir kg lik aklından ise senin bir gramlık aklın daha iyidir Kendi kaderin senin ellerindedir Ben insanım , insanca yaşayacağım dersen SEN Anadolusun,Anadolu sana yeter Sen Geversin ,Gever sana yeter Sen Çukurcasın , Çukurca sana yeter Sen Şemdinlisin, Şemdinli sana yeter Sen Hakkarisin bu sana yeter Suat engin yılmaz Denizlerin engini -2013 Önemli not : B u dizileri yazdığım sıralarda YGS SINAV SONUÇLARRI AÇIKLANDI :EN BAŞARISIZ İL Maalesef HAKKARİ ...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © suat engin yılmz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |