İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
insanlar neden kendilerinden bu kadar nefret ediyor. bir başkasının sevgisi aracılığıyla kendisiyle barışmak istiyor. ben bir ot ile bile yaşam bulurken, neden eli bıçaklı birisiyle mutlu olayım. ben bir kuzuyum; koyun değilim. o kadar saf değilim. bir kasaptan merhamet dilenecek kadar postu germedim henüz. bu kadar mı ucuzum sence. masraf etmemek için beni yemek istiyorsun. beni bıçak sırtında yaşatıyorsun. bıçağın ışıltısını gösterip, beni ışıltılı bir dünyada yaşattığını söylüyorsun. senin gülüşün çöl sıcağındaki akrebe benzer. kimi zehirleyip geldin onu söyle. nedir seni bu kadar mutlu eden. ego torbanı kimlerin kalp kırıklarıyla doldurdun, söyle. ben bir kuzuyum, bembeyaz; tıpkı senin dişlerin kadar. senin pençelerin bana şiirler, masallar, romanlar yazar mı? hangi cümlenin altını çizeyim ki o zaman. kaleler, surlar, setler dönemi kapandı. artık insanların birbirlerine karşı duvar örme dönemi başladı. korunmak için, uzaklaşmak için. sen de benden uzak dur artık. bak aramızdaki duvar çine dayandı. iyiliğe, güzelliğe, iyi niyete yenilebilirim. ama yok böyle biri. herkes kötülükte güçlü. kötülük karşısında da eğilmem, havlu atmam. sana yenilmem.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |