..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Nuran Bulak




10 Ağustos 2015
Sessizce 4. Bölüm  
Nuran Bulak
Dünya mıydı bu kadar küçülen yoksa bu koca şehir miydi anlayamadım. İnanamıyordum, günlerdir aradığım adam buradaydı. Benim olduğum yerde. Telaşıma korkularım eklenmeye başladı. kalkmalıydım hemen harekete geçmeliydim en iyisi bu.


:AADF:
SESSİZCE

4. bölüm

çayın buğusuna dokunmaya çalışırken
kayboldu parmak izlerim..
avuç açıyorum şimdi YARADANA
dökülsün yağmur damlaları
konsun izlerim tek tek parmak uçlarıma.. ( Hatice )

Bir süre kımıldayamadım,,
Bir dakika mıydı yoksa?
Belki de bir saat...
Sakin olmaya çalışıyordum. Duyduğum heyecanı orada olan herkes görüyor sanıyordum. Elimi göğsüme koyarak kalbimin sesini bastırmaya çalışıyordum.
Derin bir nefes almaya çalışarak, tekrar ona baktım, yanımdan geçerken tebessüm etti, gitti çayını aldı sigarasını içmek için balkona çıktı.
Gri bir takım elbise giymişti, lacivert tonlarında kareli bir gömlek ve kravat. Uzun boylu, boyu ile orantılı bir kiloya sahipti. Yine aynı aydınlık yüz, gamzeli tebessüm, kemerli bir burun, biçimli dudaklar ve küçük siyah gözler.
Çok yakışıklıydı, düşünebildiğim tek şey buydu.
Çok yakışıklıydı.
Ve ben hayatımda ilk defa birinin bu kadar yakışıklı olduğunu düşünüyordum.
Beni tanımış mıydı acaba?
Tebessüm ettiğine göre tanıdı demek ki?
Yoo tebessümü tanıdığına işaret olamaz, o gün de tebessüm etmişti.
Günlerdir onu aradığımı kim bilir kaç kere o parka gittiğimi bilmiyordu.
Bir an utandığımı hissettim.
Aman Allah'ım, ya bilirse, anlarsa, öğrenirse?
Öğrenmemeli, kesinlikle anlamamalı. Bunun ötesi berisi yok.
Standart tek düze bir yaşamın dışına çıkmanın manası yok. sıradanlık devam etmeli.
Bir yandan kendime telkinler vermeye çalışırken diğer yandan balkona bakmaktan kendimi alamıyordum.
Balkonda sigara içen bir kaç kişi daha vardı ve o hiç kimse ile ilgilenmedi bile sigarasını yaktı bir yandan sigarasını içerken yine telefonu ile ilgilenmeye başladı.
Dünya mıydı bu kadar küçülen yoksa bu koca şehir miydi anlayamadım. İnanamıyordum, günlerdir aradığım adam buradaydı. Benim olduğum yerde.
Telaşıma korkularım eklenmeye başladı. kalkmalıydım hemen harekete geçmeliydim en iyisi bu.
Bardakta kalan çayı bi yudumda içtim kalan simidi topladım çantama koydum.
kaçmak, oradan gitmek istedim bir an.
Hatta iş yerinden ayrılmak.
Evet en iyisi bu.
Başka türlü nasıl engel olacaktım kendime, bu yaşadığım adı her ne ise onunla başka türlü nasıl başa çıkacaktım?
Korkuyordum hem de çok korkuyordum.
Üzerime dökülen simit kırıntılarını temizledim, çantamı aldım, bardağı yerine koydum, kapıyı açtım mümkün olduğu kadar uzaklara gitmek düşüncesi fikrime doğru görünmeye başladığı saniyelerde yanımda beliriverdi.
Yüzüne yayılan tebessümü gördüğüm an, zamanla birlikte kendim de donmak öylece kalmak istedim...

devam edecek.

n.b



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sessizce Veda Son Bölüm
Sessizce Veda 8. Bölüm
Sessizce Veda 7. Bölüm
Sevgilicilik Oyunu
Sessizce Veda 6. Bölüm
Sessizce Veda 3. Bölüm
Sessizce Veda 2. Bölüm
Sessizce Veda 5. Bölüm
Sessizce Veda 4. Bölüm
Bekle Gülüm Belki Bir Gün...

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Lokma Düş

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seni Düşünürken [Şiir]
Aslında Ağlamayacaktım [Şiir]
Yanılıyor Muyum? [Şiir]
[Şiir]
Kelimeler Biriktirdim Sana İlmek İlmek D/okuman İçin [Deneme]
Gülüşün Aklımda Saklı Kaldı [Deneme]
Seni Hep Çok Çok Seveceğim... [Deneme]
Yalnız Kalmak İstiyorum [Deneme]
Konuşma Vaktim Gelmiş Hemen Yetişmeliyim [Deneme]
Ne Bilmek İstersin Ey Yar? [Deneme]


Nuran Bulak kimdir?

Hiç bir özelliği olmayan, sıradan biriyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Emile Zola, Beethoven, Mina Urgan, Necip Fazıl


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nuran Bulak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.