Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Batılı kayırıp Hakk'ı ezmekse Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık mâziyi silip atmaksa Anaya babaya her gün çatmaksa Vatanı bir pula puşt(ç)a satmaksa Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık tarihe yüz çevirmekse Bir'i yok sayıp da bin evirmekse Her söz arasında çam devirmekse Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık dünyada kulluksa kula Gönlünü açmaksa paraya pula Tamah eylemekse dünyevî mala Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık sabahı gece saymaksa Cüceyi büyütüp yüce saymaksa Halkın mahremini hiçe saymaksa Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık örtüye karşı çıkmaksa İçini yok sayıp dışa bakmaksa Edep binasını çekip yıkmaksa Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık düzene karşı devrimse Yaratılış değil, topal evrimse Gayri çenesini yormasın kimse... Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık boyaya banıp çıkmaksa Ahlâkı temelden çekip yıkmaksa İçkiyi su gibi içip kokmaksa Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!... Çağdaşlık Kur'an'dan uzaksa şayet Hayata müdahil değilse ayet Maneviyat yoksa, sözüm net gayet... Ben çağdaş değilim emmimin oğlu!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © M.NİHAT MALKOÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |