..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > İlknur İpek




22 Ağustos 2003
Yüreği Aşka Dipnot Dost  
İlknur İpek
Acının yüreğe sinişiydi sevgilerimiz. İçimizde yağmalanmış sevdaların,dostlukların izdüşümü,yüreğimizde eskidiğini sandıkça yenilenen bir acı taşıyorduk. İşte bu yüzden kısacık bir zaman diliminde sana dost demek ,seni tanımak hiç zor olmadı. Sende kaçışl


:BCBG:


     ÇİÇERO 'dost insanın ikinci kendisidir' derken ne güzel söylemiş. Fotokopiyle çoğaltılmış dostlukların yaşandığı günlerde , hayat süsü verilmiş bir intihar gibi yaşanırken sevgiler, sevmeyi bilen ve sevmeyi seven bir dostu yüreğimde bulmak güzeldi. Yıllarca yaşanmışlıkları taşıdığımız birçok insan içi boş sözcüklerle konuşurken. Kısacık bir yaşanmışlığı taşıdığım seninle içi boş sözcüklere anlamlar yükledim. Söz anlamıyla buluştu seninle.

Dostlukta aşk gibiydi benim için nedensiz ,tanımsız bir sevgiydi. Hüznümüzde saklıydı hayata dair olmayan anlamlarımız. Acının yüreğe sinişiydi sevgilerimiz. İçimizde yağmalanmış sevdaların,dostlukların izdüşümü,yüreğimizde eskidiğini sandıkça yenilenen bir acı taşıyorduk. İşte bu yüzden kısacık bir zaman diliminde sana dost demek ,seni tanımak hiç zor olmadı. Sende kaçışlardan medet ummadan yollara düşen,uzaklara gitmeden,uzakları yakınlara hapsedebilen ,çağın çirkefliğinin etrafa yaydığı bitimsiz vurdumduymazlıklara aldırmadan hala sevmeyi bilerek ve sevmeyi severek rıhtımsız bir denizin yolcusuydun.

Bedeninde simya değmemiş bir yürek, cebinde ütüsüz intihar sözleri , yankısına şiirler yazdığın sevgilerinle elbette kolay olmayacaktı yaşaman. Her şey de güzelleşen bir eksiklik taşıyacaktı zaman. Deşilmiş bir yara gibi kanayacaktı hayat. Yağmurlar buluşacaktı yüreğimizle. Virgüller istemeden dinleyecek, çizip göğü iki ucundan ve büküp üzerine kurallı cümlelerin, imlasız ve keskin ve dik çizgili bir harf gibi gidecektik sevgimiz kadar büyük olmamış sevgilerden. Ve ara cümlesi olmayacaktı bu gidişlerin. Böyle bir çizgiyle bölebilirdik biz kurallı cümleleri ve böyle bir gidiş yakışırdı bize kanatarak göğü ve yüreği. Ve herkes hayallerimizin tükenişine yoracaktı gidişlerimizi. Hayallerimizi vefasız yüreklerde unuttuğumuzu bilmeden. Uçuruma iten sözcüklerimizin yıkılası bir gemi gibi kıyıdan kıyıya uçtuğunu anlamadan yargılayacaklardı bizi. Kurallı olarak sustuk belki ama kurallı cümleleri bozan parantez içi bir çizgi gibi yaşadık.

     Sevgiyle ,hasretle ,yansımasına şiirler yazdığın sevgilerle kal.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özledim Demek Bu
Kara Yağmur
Hoşgeldin Yüreğime
Yine..
Canparçam
Sensizlik Med Ceziri

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ateş Dansı
Say ki, bu kadın gitti..
Gün Başlar Günaydınlığın Değerdi Üstüme...
Sadece Sevdim
Sana Geldim İstanbul
İstanbul'um Sevgilim
Mutluluk
Şimdi..
Bilirim Hayat...
Yüreğimdeki Manifesto

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Acılarımı Unutturacak Kadar Çoğalacak Gidişin [Şiir]
Yağ İçime Nurum [Şiir]
Küçücük [Şiir]
Önce Sana [Şiir]
Yok kalanım [Şiir]


İlknur İpek kimdir?

GECE,TEN,AŞK,YÜREK SÖKÜĞÜ MASAL SİYAHI İHANETLER ,YANGINLARIN GÖKKUŞAĞI VE BEN

Etkilendiği Yazarlar:
AHMET ALTAN, MURATHAN MUNGAN, ELİF ŞAFAK, NAZAN BEKİROĞLU


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İlknur İpek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.