Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
Bu defa anlayacaksın sana yazılmış olduğunu Tüm şiirlerin, yazıların, söylenmemiş şarkıların Öyle bir şiir yazacağım ki sana Bu defa susamayacaksın! Konuşmak için her adım atıp Geri dönüşlerinden sonra Öyle bir şiir yazacağım ki sana Adımın üstüne basmaktan kaçamayacaksın! Öyle bir şiir yazacağım ki sana Adını içinde, adımı yüreğinde bulacaksın O şiiri her okuyuşunda Kendinden uzaklaşıp bana yaklaşacaksın Öyle bir şiir olacak ki yüreğini hedef alan En ağır bombardımanlardan kaçacak Benden kaçacaksın Kendinden kaçıp yüreğine baktığında Orada yine beni bulacaksın! Sessiz konuşmalarını duymuyorum sanıyorsun Attığın bebek adımlarında buluyorum seni Duyuyorum içinden geçenleri "Anlamıyorum nasıl bilebilir ki" dediğin anda Öyle bir şiir yazacağım ki sana Hiç düşünmeden kendini yanımda bulacaksın! Öyle bir şiir yazacağım ki sana Aşkı hiç yaşamamışım ki diye haykıracaksın! Hislerinin, eski bir aşkı Bir başkasında aramak değil de Aşkı benden önce hiç tatmadığını Yüreğini yüreğimde bulunca anlayacaksın! Gözlerim düşecek önce yıldızlarına Sonra sözlerin eklenecek bir bir adımlarına Özlemim sararacak tüm tenini Öyle bir şiir yazacağım ki sana Yanımdayken bile özlemimle yanacaksın! Öyle bir şiir yazacağım ki sana Kalbini orada bulacaksın "Yüreğime dokunmayalı çok olmuş" diyip Uzun uzun ağlayacaksın! Yüreğin yüreğimle buluştuğunda Hasretlerinin son bulduğunu sanacaksın! Öyle bir şiir yazacağım ki sana Yanımdayken bile hasretimle kavrulacaksın!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A. Ceyda Öz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |