Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Hep ensende bir boyunduruk Hep kafan önüne eğik Sen kadınsın derler adama Hiç hakkın yoktur yaşamaya Ne öğrendim ki ben bu hayattan Erkeğe köle olmaktan başka Erkeği altüst edeceksin hayatta Birini kıracaksın iki tabağı varsa O bir gün acımadan nasıl olsa Mahf edecek seni ilk fırsatta Ne öğrendim ki ben bu hayattan Katmer katmer çile çekmekten başka Hayatın bütün yükü biner üstüne Çekmek zorundasın istemesende Ağzını açamazsın kadınsın diye Çünkü daha ilk geceden Sen ona olursun resmi köle Ne anladım ki ben bu hayattan Geçti günlerim dizimi döve döve Ağzı dili olsada söylese yastıkların Boncuk boncuk akıttığım gözyaşlarım Yalnız bırakıldığım o gecelerim Yana yana çektiğim o ıstıraplarım Ne öğrendim ki ben bu hayattan Canıma bile doydum yaşamaktan Artık işe yaramıyorsan eğer sen O bir gün seni hiç düşünmeden Fırsat bu fırsattır der Yüzüstü bırakır hemen evi terk eder Ne öğrendim ki ben bu hayattan Gençlik bitti kuş gibi çırpınmaktan Günler bir yel gibi geçer gider Hayaller bir gül gibi solar biter Hele bir de elden ayaktan düşersen sen Kırk yıllık kocan bile haline güler Ne öğrendim ki ben bu hayattan Ömrüm yıllardır gitti gider Kadın olduğuna pişman olursun Tek tek günler geçtikçe sen Dünyayı zından ederler sana Onların önünde eğildikçe sen Ne öğrendim ki ben bu hayattan Usandım yıllarca dayak yemekten Zehir zemberek bu hayatın içinde Döndükçe dönersin ayni yerde sen En sonunda hiç yaşamadan Bir gün toprak altına giriverirsin sen Ne öğrendim ki ben bu hayattan Nalet olsun evlilik dedikleri buysa eğer !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel Denizeri, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |