Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Belki de şu anda olduğu gibi Çocuklar misali ağlamazdım. Anlatırdım ona, İşte şuramda ki çırpınışları. Sonra.. Evet sonra, Başımı omzuna dayardım, sıcacık Sıcacık ellerini saçlarımda, Tatlı bakışlarını bedenimde hissetmek, Güzel olurdu her halde. Şimdi gülüm, bademim, bir tanem Şuracıkta olsaydı, Şu anda olduğu gibi içim acımazdı, Yalnızla boğulmazdım her halde, Tatlı boynundan bir nefes çekip, Varlığını hissedince Bütün problemler biterdi. Bir kere değil, bin kere öper Öptürür, doya doya severdim. Şimdi annem yanımda olsaydı, Duygu sömürüsü yapardım ona, Ve asla Göndermezdim bir daha. Anlatırdım onsuzluğun ne zor Ne acı olduğunu. Anlatırdım uzaktayken, Onu ne denli özlediğimi, sevdiğimi, Ve ona şu anlarımda, Ne denli ihtiyacım olduğunu. Şimdi annem yanımda olsaydı, Dizlerine yatardım. Yerli dizi seyrederdik beraber, Belki şu an olduğu gibi Mutsuz olmazdım. Ne beklisi, elbetteki olmazdım. Onun yatağını yapar, Yanına yatardım. Ağrıyan belini ovardım. Tatlı badem gözlerine Bakar bakar doyamazdım. Yanımda olsaydın anneciğim, Asla ağlamazdım, Mutsuz olmazdım, İçim acımazdı. Yanımda olsaydın. Yanımda kalsaydın. KEŞKE…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevgi ÖRENGÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |