..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > Anıl Bıtırak




4 Ocak 2005
Yerini Kimse Tutamadı  
Anıl Bıtırak
Radyoda eskilerden bir şarkı, neden bilmem hep sen geliyorsun aklıma bu ezgileri duyunca.


:BCIF:
Radyoda eskilerden bir şarkı, neden bilmem hep sen geliyorsun aklıma bu ezgileri duyunca. Gözlerim geçmişe bakıyor sebepsiz. Kendi oyuncağımızı kendimiz yaptığımız yıllar. Daha iyi bir oyuncak yapılmayacak, oynaması en zevklisi bizim yaptıklarımızdı. Atari oyunları gibi. Belki teknolojiden yoksun, kaliteden uzak ama eğlenceli. Bizim hayatımız gibi. Hayallerimiz ve isteklerimiz vardı gelecekten. Sen şarkıcı olacaktın, bense tıp okuyacaktım. Rahmetli dedem “doktor oğlum” diye severdi ya beni. Ben tıpı kazanamadım, dedem ise yoktu artık. Yağmur suyuyla göl olmuş arsamızda, hayallerimizden yaptığımız Titanic’leri batırırdık. Evet arsamızdı, sahte tapular bile yapmıştık çocuk aklıyla. Futbol sahamızdı o bizim ve hepimiz birer lisanslı futbolcuyduk. Lisanslarımızı da kendimiz yapmıştık, turnuvalarda kavga çıkmasındı amaç zaten hiç de kavga çıkmazdı. Kendi müzik grubumuzu kurmuştuk o yıllardan, senin hayal gücündü beni bugün amatör de olsa bir yazar bir besteci yapan.

Bana sorardın her şeyini, bileklerimizi kesip kan kardeşi olmuştuk, hiç canımız yanmamıştı. Sabah dışarı çıkardık Antalya’nın dayanılmaz sıcağında, akşama kadar oturup sohbet ederdik. Hiç sıkılmazdı canımız hatta akşam olduğunda hiç eve gitmek istemezdi. O sohbetlerin yarısı yok şimdi. Büyüdük. Kızlara ilgi duymaya başladık.. Sen jönüydün mahallenin ama ilk aşkı ben yaşamıştım. Çok sevmiştim be dostum, ilk sarhoşluğu yaşadım, sokaklarda ağladım. İstanbul’a nefretim ondan, güneşleri hala batırıyorum. Her gidişi bir gelişi oldu hasretin ve bir gün geldi, hiç gitmedi. Defalarca yaz geldi üstüne, her yaz balkonda bizim evin önünden geçer mi diye beklerdim, hiç geçmezdi. O varken senin pabucun dama atıldı diye düşündüğünden sen sevmezdin onu. Aramızın ilk açılma sebebiydi. Sonra tekrar eskisi gibi olduk, o ise yoktu artık.

Kötü alışkanlıklarımızın yeşerdiği yıllardı ardından gelenler. Biz ise devamlı suladık kötü olduğunu bilmeden. İlk arzularımız, zevke atılan adımlarımızdı. Benim birden uyandığım kabustu senin rüyaların. Ben uçurumun ucundan döndüm, seni kaybettim kurtulamadın. Keyif verici maddeleriydin hayatın. Antalya’nın simgesiydi falezler ve ne zaman aklıma gelseler, beraberinde üstlerinde kollarını açmış, aşağıya bakan sen. Koştum sana, son bir çaba, kar etmedi. Ben zirveye vardığımda, senin cansız vücudun yere vurmuştu. Hayatım karardı birden, sen ise yoktun artık.

Radyoda eskilerden bir şarkı, neden bilmem hep sen geliyorsun aklıma bu ezgileri duyunca. Seni unutamam ki dostum, kan kardeşim. Her sarhoşluğumsun sen. Her çocukluğum senle soldu, olgunluğumsun sen. Neşemdin ya eskiden şimdi hüznümsün sen. Ben ise yalnız büyüyorum, hayallerin bana kaldı. Son bestemin adı “Yerini kimse tutamadı”.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ümitleri Tükettik [Deneme]
Ümitleri Tükettik [Deneme]
Özleseydin Gelirdin… [Deneme]
Depresif [Deneme]
Nasılda Severdim [Deneme]
Ben Hepsine Razıyım [Deneme]


Anıl Bıtırak kimdir?

Böyle de bir insanım! Ne bir insan var içimde, Ne de içim bir insanın gözleri önünde. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Fazla okumayı sevmem, ama çoğu şairi tanırım. Sahte olduklarını düşünüyorum çoğunun. Etkilendiğim yok bu yüzden.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Anıl Bıtırak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.