İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Sert duruşunla kalkan olup koruyorsun kendini. An geliyor, saf bir gönül gibi kanıyorum İçime işleyen soğuğunla yapayalnız kalıyorum. Bir anlamsızlık çöküyor içime, En çok o anlarda üşüyorum. -Ellerim üşüyor, ruhum donuyor Gözyaşlarımla buzlar eriyor Yüreğim yitiyor - Belli belirsiz bakışsızlıklarınla yıkılıyorum Korkular üşüşürken ruhuma Derin bir ürperişle sarsılıyorum Yaşlarım boğazımda düğümlenirken Boğuluyorum Haykırışlarım dökülemiyor ellerine Kelimelerim yarım yamalak düşüyor yerlere Görmüyor, basıp geçiyorsun, Kelimeleri parçalıyorsun: Sen siz soğuk üşü yor um Haykır! ış lar bom boş una Kır ıl ı yor um. Bir buz parçasında buluşuyor kırıklarım Yaşlar Dökmeye başlıyor lavlarını Kaplıyor buzulları: Eriyor buzullar Kelimeler eriyor Kelimeler ölüyor... Anlatamıyorum; Sen, “Beni yok eden şiir” oluyorsun Sen, en zor şiirim oluyorsun En karmaşık, en kanatan Acı serpili rüzgârıyla savuran Donuk bakışlarınla sarıyorsun yüreğimi Sert duruşunla sarsıyorsun kentimi An geliyor, yalnızlığa dalıyorum Suskunluğun koynunda kayboluyorum Bir anlamsızlık çöküyor içime, En çok o anlarda yok oluyorum -Ellerim üşüyor, ruhum donuyor Gözyaşlarımla buzlar eriyor Yüreğim yitiyor -ken Sakladığın seni görüyorum; Bizi özlüyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Güneyyeli Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |