..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > tuncer




12 Ağustos 2005
Mevsimlerden Arayıştı...  
tuncer
Giderken hep seni götürdüm ben.


:AHJD:
Mevsimlerden arayıştı...

Giderken hep seni götürdüm ben. Yalnızlığımı bıraktım, sırf sen bir parça istedin diye benden.Uzak diyarların,asık suratlarında aradım seni ,karamsar şehrin hüzünlü sokaklarında...
Her akşam rıhtıma gittim ,ufka saplayıp bakışlarımı gelmeni bekledim. Alabildiğine sessiz ve ümitsizce dolaşırken sonbahar kokan caddelerde siluetini gördüm yanımdan geçen her gölgede...
Gözlerime takılan her gözde çıkmazlara saptım...
Güze merhaba diyen güllerde rastladım sıradışılığına. Okulun kırılmış camları hep umursamazlığını hatırlattı...
Gardan kalkan son trenle kedere boyandı yüreğim,sanki sen gidiyormuşçasına...
Yüreğimden bir dert kumbarası yaptığımdan beri, okuyamayacağın mektuplar yazdım sana. Sırf acım yüreğimden gözlerime yansısın diye...
Sana olan susuzluğum artıkça,kalabalık gölgelerin arasında buldum kendimi.Saldım ruhumu boşluğa, terk ettim kendimi...

Cevabını bildiğim ama hiç cevaplayamadığım sorular gibiydin. İçimi yakan o kırgın mum ışığını besliyordu yokluğun.
Karanlık şafaklardan deli tayların kişnemelerini ne zaman duysam, perde perde çılgınlıkların doluyordu içime...
Ruhunu aradığım her uzak diyarda, bir divane bir adem oğlu karşılıyordu beni ...
Kendimi unutalı yıllar olmuştu .
Oysa bende divane bir adem oğluydum. kendini terk edenlerin topraklarındaydım. Mevsimlerden arayıştı...

“Kim ki kendini ayırsın benliğinden bir huri ceylan için, odur işe bizim topraklarımızı ayağıyla çiğneyen”
Dedi. eskilerden bir divane...
Dünümü yakmıştı bu söz ve yarınım tutuşmuştu şimdiden...

Belki cesedin hala dolaşıyordu ,şehirlerin o korkunç griliklerinde....
Ama ruhun,peki ya ruhun nerdeydi...
Küçük yalanların büyük kölesi olmamalıydın...
Yüreğin seni yönetmeliydi...
Dumanlı havayı gözleyen şerefsiz kurtlar değil.....

lacivert



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hükmen Mağlup...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlük
Otobüs Camı...
Sigara Adam
Sevemediğim…
Beni Yaşatan Zehir
İhtimalsiz Sevmek
Eşekliğin Baki Olduğu Zamanlar.
Tercih Sebebi
Banada Bir Şiir Yazarmısın
Bazen Seni Aramamak İntihar Gibi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bittiğin Yer, Yittiğim Yerdir. [Şiir]
Susma... [Şiir]
Bembeyaz Kan... [Şiir]
Oğul [Şiir]
Uyuyan Gece, Ben Değilim... [Şiir]
Elbet Bir Gün [Şiir]
Anladım [Şiir]
Hüzün Dolardı Bakışların... [Şiir]
23 [Şiir]
Ölesim Gelir [Şiir]


tuncer kimdir?

Yalnız "sa" ir


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © tuncer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.