"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Seni her geçen gün ertesi günden biraz daha fazla tanıyorum. Tanıdıkça seni daha çok seviyorum. Seni sevmek başıma gelebilecek en güzel ceza. Bu cezayla bir ömür boyu hapis aldım senin kalbinde. Bir mahkumum kalbinde. Sonsuza kadar sürecek bir cezayla aşkla. Nereye gidersem gidim adını duyduğum anda gözlerimde oluşan o ışıltı, yüzümde belirlenen gülümse, sensizken içimdeki sıkıntı, göz yaşlarımda beni güldürmeyi başardığın an, kısaca kendi içimde seni yaşamak sonsuza kadar seninle olmak benimle her yere geliyor olman yalnızlığımız içinde beraber olmak.. Tüm benliğimizle birbirimize ait olmak. Korkusuz bir aşk bizimkisi. Korkularımı aldın benden yerine sevgini bıraktın. Yalnızlığımı aldın yerine seninle bir ömür boyu geçecek bir yaşam bıraktın. Her şeyim oldun. Hayatım seninle anlam kazandı. Seninle paylaşıldı tüm yaşamım. Elimdeki sigarama ortak oldun. Önümde ki yemeğe. İçimdeki yalnızlığa,korkuya her şeyime ortak oldun. Beklentin olmadan benimle beraber başladın bu yola. Her şeyimle sana ait olduğum anda hiç pişman olmadım hiç pişman olmayacağım seninle başlayan bu yolculuğa. O gülüşünü sakınma benden. Bir Nehir misali akıp gitme hayatımdan. Seni ne olursa olsun sonsuza kadar seveceğime, bu hayatın içindeki zorluklar ne olursa olsun hep seninle olacağıma, elini hiç bırakmayacağıma, gökte ki yıldızların hepsi bir bir yerinden ayrıldığında sadece seni sevdiğimi söyleyeceğime, ta ki Tanrı’mın beni bu dünyada tutması için bir sebep kalmayana kadar, sonsuza kadar sadece seni seveceğime, bir gün bile seni sevdiğimi söylemeden yatmayacağıma, seni sonsuza kadar kıskanacağıma, hayatında hep minik bir kedi olarak kalacağıma söz veriyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ışıl uluocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |