..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > mahmut




14 Eylül 2005
Evlilik Teklifi  
İthaf olunur..

mahmut


Bir gece ansızın bir yazı yazarsınız ve o yazı belkide sizi birine çıkarır. O kişi beklediğiniz midir aceba yoksa kaderiniz mi. Muzip bir anlatımla, buyrun..


:BCIE:
Fundaya Açık Mektup
Sevgili Funda
Saniyeler dakikaları, dakikalar saatleri, saatler günleri, günler ayları, aylar da yılları kovalar. Gençlik insanın başına bir kez gelir. Sonra olgunlaşır insan ve vakti gelince de ihtiyarlar... Sana bunları neden anlatıyorum diye sorma bana. Bunlar konuya giriş yapabilmek için. Evet dediğim gibi her gün, her ay, her yıl insanın başına bir kez gelir. Sana bir teklifte bulunuyorum ki bu teklif ne ticari, ne mali, ne de içgüdüsel bir şey. Sana, daha yüzünü dahi görmediğim sana bir teklif. Evet sana bir ömür vaad ediyorum. Eğer 25 yaşını doldurmamışsan, 80 kiloyu aşmamışsan ve de bikrini izale etmemişsen evet sana bir evlenme teklifidir bu. Bendeniz aslen Kapadokya bölgesinden, makine mühendisi, ve evlilik çağının geldiğini düşünen bir zat-ı muhteremim. Gözüm kapalı bir bilgisayarı tüm parçalarına ayırıp ve dahi gerisin geri takabilecek kabiliyete hasıl, 2 ayrı yabancı dil bilen ;bir de kendi dilim 3 eder; site yapabilen, Microsoft Word-Excel-Powerpoint-Frontpage gibi yazılımlara vakıf, ayrıca Fortran ve Visual Basic gibi programlama dillerinde kabililiyetli, Adobe Premier ve Edius gibi video montaj programlarını ezberlemiş, Solid Works-Katia-Auto Cad-Mechanical Desktop gibi çizim programlarıyla pişmiş, ayrıca 3dx Max ve Flash gibi animasyon programlarında bir dansözü arabesk müzik eşliğinde oynatabilecek uzmanlıkta kalifiye bir insanım. Laf ola kestire başı , laf ola gele beri. Anlayacağın ekmeğini taştan çıkarabilecek bir kişiyim. 9 yıllık bekar hayatının ve biraz da kabiliyetimin bana katmış olduğu, kendi kendine yaşama kıstasları olarak da ifade edilen, yemek yapmak, ütü yapmak, bulaşık yıkamak ve çamaşır yıkamak gibi üstün meziyet gerektiren ve dahi bir erkeği diğerinden ayırt edici özellik olarak da bilinen bu nevi konularda uzman bir şahsiyetim. Ayrıca küçük yaslardan beri başlayan her türlü elektronik alet tamiri, su tesisatı tamiri, lamba değişimi, avize tamiri, buzdolabı - çamaşır makinesi tamiri gibi konularda artık sökerim yeniden takarım kardeşim diyecek derecede birikime sahibim. Alışveriş konusunda her türlü yetkinin eşin olması gerektiği konusunda fikir sahibiyim. Ben evleneceğim kişiyi mutlu etmek için elimden geleni yapmam gerektiği noktasında kendimle barıştım. Dediğim gibi mutlu bir yuva için her türlü donanıma sahibim. Bu donanımları elde edebilmek için saçlarımdan bir tutam feragat etsem de kel sayılmam. Biraz kilolarım var ama onlardan da isteğe bağlı olarak kurtulabilirim.
Ben görücü usulüyle evlilik taraftarıyım. Birkaç ay flört etmek yada birbirini tanıma adına birbirinin tadını alma hatta birbirini ezberlemek taraftarı değilim ki bu hal içinde, evlenme oranını istatistik bilimi çok düşük gösteriyor. Benim senden beklentim çocuklarımın anası olman. İşten eve dönüşümde o yorgun yüzüme bir öpücük kondurman. Dertlerime ortak olman. Bayramlarda elimi öpmen. Maddi sıkıntılar içinde olsak dahi, sofradaki kurufasülyemizin yanına kuru soğanı getirip kır kocacığım bugünümüze de şükür diyebilmen. Senden istediğim sadık bir es olman. Çok şey mi istiyorum. Eğer böyle bir yuva düşünüyorsan, ki eskilerin deyimiyle, " allahtan belanı mi istiyon, pırlanta gibi koca, bu devirde böylesini mumla arasan bulamazsın, sakın kaçırma! ", ve tamam diyorsan, herkesin önünde bu işe oldu gözüyle bakıyorsan sende haykır... Haykır ki duyayım....
En içten insaniyet-i kübram ile alessabah ba's ettiğim duygularımı, akl-i selim ile düşünüp bir karara varman dileğiyle......
Saygılarımla huzurunuza arz eylerim.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: enteresan...
Gönderen: MÜGE ERALP KAYA / ADANA/Türkiye
30 Eylül 2005
yazıyı okurken o kadar çok yoruldum ki... sana tek sorum şu yazarken nefes almayı unuttun mu ?... bence biraz nefes alarak yaz... çokkkkkkkkkkkkkkk ilginç bir yazı olmuş eminim senin kadar ilginç...

:: Aman ha
Gönderen: nida karaçizmeli / İstanbul/Türkiye
16 Eylül 2005
bula_ma buna. bu deli




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gidiyorum
Aşka Uyanmak
Ayrılık Sonrası
Sol Yanın Acıyor Mu Senin de Anne
Yıldızlar da Üşürdü, Farkettik Biz...
Yaşama Dair

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Felsefi Açılımlarım, Yalnız Başlıklar... [Bilimsel]


mahmut kimdir?

İstanbul sende kaldım, oysa çok yer dolaştım, hayata atılmaya, yine kollarında karar kıldım.

Etkilendiği Yazarlar:
Kant gibi körüm ben.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mahmut, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.