Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Daha gidecek yolumuz, görecek günümüz var sanıyordum. Yoksa yanılıyor muyum? Açık hesap yaşamayı becerebilseydim ben de keşke Tıpkı senin gibi. Bir kutuda paslanabilseydi her şey kendiliğinden Ama keşkeler ile varolmuyor hayat Aynadaki suretim gibi yorgun ve kararlı bir yüzüm ben İçim dışım önüm arkam sağım solum bir Çoklu teatral ortamların tek vazgeçilmeziyim Repliklerimin güzelliği beni bu dünyada tutan İnadım inat çocuksuluğum Her şeyi bir köşeye bırakışım Her şeyin kaygan olduğuna inancım Sevdiğim kelimelerim Kayırdığım çocuklarımın açılmamışlığının hatırı belki Belki, kimse hiçbir şey anlamasın diyedir tüm bu cümlelerim! Anlaşılmak arzusu değil benimkisi. İçimdeki karışıklığın fotoğrafını kelimeler ile anlatmaya çalışıyorum, o kadar! Sanırım cümle bittiğinde, kendinizi biraz da olsa yılgın ve yalnız hissedin istiyorum. Bilmem başarabiliyor muyum? İçimdeki bu hissi azaltamayacağımı, içimden çıkaramayacağımı biliyorum. Habis bir ur gibi, İçimde kötü cümleler türetmekten başka bir işe yaramıyor hayatım! Senin hayatıma neler yaptığını anlatmaya kalkmayacağım. Bir akşam üstü yolda giderken, Sözcüklerim boğazımı tırmalıyorken, Dilim kederimin sesine yetişemiyorken, Tenhada bir köpek durduk yere havlarken, Evin kapısında bir kedi durduk yere sırnaşırken, Postacı mektubunu elime tutuştururken, Elini elimin üstüne koymaya çalışırken sen, Gözlerinin içine bakmaya uğraşırken ben, Yok, hayır bunları anlatmayacağım! Bir elbise gibi vitrinde asılı kalacağım. İndirime girmiş bir tezgahın karmaşası gibi karmakarışık kalacağım. Ve bunu anlatmaya çalışmayacağım Sözcüklerimi tezgahın üstüne bırakıyorum şimdi, İster al, ister bak çık! İster hiç anlama. Bunlar benim problemim değil ki? Ömrümce böyle problemlerim olmadı ki, Benim problemim de bu oldu! Şimdi sen çöz içimdeki bilmeceyi, Bitsin bu soluksuz koşu. … Şimdi, Kimsenin kimsesizliği ile ilgili olamadığım için özür dilemeyeceğim. Kendi kimsesizliğim ile uğraşmaya çalışıyorum ben, üzgünüm. Hayatım yeterince vaktimi alıyor, Üzgünüm. Elimdeki cam kırıklarını iyileştirmeye çalışıyorum, Çoğalamayacağım, Üzgünüm. Tekil kalacağım. Yalnız öleceğim. Üzgünüm. Tadilat nedeniyle kapalıyım. Üzgünüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © düşge su, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |